foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lijkt mij ook posi marieke

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Marieke, gefeliciteerd meid !

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Marieke volgens mij ben je zwanger!

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

meiden die zwanger zijn, geweldig allemaal gefeliciteerd!

Hoe zit het met de Kruidvat testen 2 voor 5 en vage indrooglijntjes? Hebben die dat wel of niet?

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nee die hebben geen indrooglijntjes. Ik heb ze nog nooit gehad als ik niet zwanger was. dan was de test ook echt spier wit

6. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    dat kan ik alleen maar beamen.....
    ik heb wel een keer lichtte streepjes gehad na ivf 2 en toen later negatief , maar ik had wel hormoon in mijn bloed, dus het klopte wel..
    deze zwangerschap al een week voor nod met die testen positief getest...en negatief was ook echt maagdelijk wit inderdaad

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

o okee, ik heb namelijk vanmorgen een kruidvat 2 voor 5 gedaan en na 3 minuten gekeken. Deze was toen negatief. Daarna niet meer gekeken omdat ik druk was en het vergat. Vanmiddag wilde ik hem weggooien en ik zag toch een heel licht lijntje. Niet dezelfde kleur als de controle streep, maar wel wat donkerder dan de achtergrond zeg maar. Ik teste zondag met CB nog negatief. Nou ja, zondag nog maar een keer testen dan......

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

nou vanmorgen was ie wel spierwit en ik ga ook snel ongi worden, moet alleen nog goed doorzetten. Wie weet nog een klein restje van mijn miskraam 7 weken geleden.

9. hmm.. jammer dus

10. niemand getest van 't weekend?

11. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    marieke ik kan je test niet zien dus ik kan er niet over oordelen

12. tinusf

tinusf Actief lid

13 jan 2009
    194
    0
    0
    @ Marieke: ik zie volgens mij echt 2 streepjes hoor!! Gefeliciteerd!

13. babet

babet Actief lid

14 jul 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    zie ik het nou goed..... wat denken jullie?
    1 dag voor NOD (ongeduldige ik :))

14. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Babet, GEFELICITEERDD!!

15. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ja duidelijk zwanger hoor! Test over twee dagen nog eens en je streep is een stuk dikker!!

Gefeliciteerd!!!

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Babet, gefeliciteerd!!

IK moet van mijn test ook nog een foto maken...

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Gefeliciteerd..het is goed te zien hoor. Ik had ook een positieve test 1 dag voor NOD.

18. lijkt me duidelijk!

voorzichtige gefeliciteerd!

19. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Gefeliciteerd Babet~!

20. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hey hallo! ik heb even een vraagje over de clearblue digitale test met indicator.. heeft iemand hier ervaring mee? ik zit namelijk in dubio... test zei dat ik niet zwanger ben ( gisteren ) en je moet hem openmaken om een batterij eruit te halen en dat heb ik toen gedaan. een paar uur later na mijn werk, heb ik de test opgepakt om weg te gooien ( lag nog in badkamer... sloddervos dat ik ben haha ) en zag toen lijntjes op de 2 teststroken staan ( 1 teststrook voor te meten of je zwanger bent en de andere is denk ik voor de hoeveelheid hcg te meten zodat ze een indicatie geven hoeveel weken de conceptie is.. ) op de 1e teststrook stond 1 dikke streep ( controle lijn ) en een heel licht blauw lijntje.. op de andere teststrook stond ook een lichtblauw lijntje... nu heb ik weleens begrepen dat het zo is dat de lens van de test het niet goed kan oppakken en geeft dan niet zwanger aan terwijl ik dus misschien wel zwanger ben maar nog niet voldoende hcg in urine heb...
    kan dat?
    vanochtend met een goedkope test getest ( van de Plus ) en die was negatief.. zelfs helemaal niets te zien.... maar ja die is ook niet zo heel gevoelig misschien...

Deel Deze Pagina