Goedemorgen dames, Ik heb zaterdag en vanochtend een test gedaan en op beide testen verscheen een heeel licht streepje... je moet goed kijken maar hij stond er wel zou ik zwanger zijn??? spannend hoor... maar zou zo graag willen dat hij ervan af knalt die streep dan is er tenminste geen onzekerheid over...
Als er een streepje binnen de tijd verschijnt dan ben je zwanger ...maar streepje moet volgens mij wel donkerder worden ...Over twee daagjes zou nog eens testen .. Heb je een foto van je testen ..???
nee dat dus niet... maar de streep zien we pas na +/- 10 minuten hoop dat hij inderdaad snel duidelijker wordt...
spannend hoor !!!!!! ik zou ook nog niet helemaal blij zijn als het streepje niet gelijk verschijnt en niet duidelijker wordt... is het geen indrooglijntje ???
ik heb van 3 verschillende merken de afgelopen dagen getest van kruitvat , matcare en clearblue en op elke test verscheen pas na 10min een dunnig lijntje...
je moet over een paar dagen gewoon nog is testen dan weet je het zeker ja ik weet het wachten is niet leuk
dank jullie wel voor de reacties ik zal testen op woensdag dan is hcg misschien weer verdubbelt Keep in touch!
hihi ik weet hoe je je voelt, ik ben op dit moment ook aan het wachten! bij mij ook een vaag lijntje!! kijk maar http://i13.photobucket.com/albums/a296/evelienkawasaki/IMG_9143.jpg
hihi ik weet hoe je je voelt, ik ben op dit moment ook aan het wachten! bij mij ook een vaag lijntje!! kijk maar http://i13.photobucket.com/albums/a296/evelienkawasaki/IMG_9143.jpg edit: heb ik nou een nieuw topic aabn gemaakt:S ik heb op reactie gedrukt...
JAAAAAAAAAAAAH dat heb ik ook!!! hoe snel kwam die bij jou naar voren? ben je ook aan het broekloeren of je stiekem niet bezoek krijgt van de duiveltjes....
dat laatste snap ik niet helemaal, maar mijn streepje was binnen de 5 min te zien. HEb de kruidvat test gedaan. (die 2 voor 5 euro) en heb de eierwekker erbij gepakt precies op 5 min gezet. En binnen die 5 min zag ik al het vage streepje! En ben natuurlijk te ongeduldig geweest en heb meteen dag daarna nog een keer een test gedaan, met zelfde resultaat. Aankomende donderdag ga ik nog een keer een test doen! Dan zitten er een aantal dagen tussen
of je elke keer naar de wc rent om te kijken of je toch niet stiekem ongesteld bent... is zo onwerkelijk allemaal.... over een paar dagen idd nog maar weer testen