Hoi meiden, kv 2 voor 5 test nooit vals. en ik zag een licht streepje voorbij komen bij Evelien. dat is gewoon zwanger hoor! zo begon t bij mij ook en per 2 a 3 dagen verdubbelde de donkerheid! Van harte meis.
Spannende test hier. Denk dat ie gewoon positief is hoor want idd kv geeft geen vals positief over 2 dagen zou die al een stuk meer zichtbaarder moeten zijn.
gisteren had ik een heel licht streepje bij de KV ( 2 voor €5 ) ga straks even nieuwe halen zodat ik morgen weer kan testen
Zou was mijn 1e test ook, kijk naar mijn banner voor het resultaat8) Maar ook ik heb daarna nog 5 testen gedaan voordat ik het geloofde hoor! En voor mij is het ''al'' de 2e zwangerschap
Gefeliciteerd Zo zag mijn eerste test er ook uit. De volgende dag was het streepje al een stuk donkerder. Toen de clear blue gedaan (die je verteld hoever je bent), en die gaf al binnen de minuut aan dat ik zwanger was. Vanochtend test nummer 4 gedaan: een hele donkere streep. Hahahahaha, ik weet het: 4 testen. Ook voor ons de eerste, en vind het nog steeds heel onwerkelijk.
die is echt wel positief hoor evelien gefeliciteerd maar dat die van t kruidvat geen valse streepjes geeft ben ik t niet mee eenz hoor heb er namelijk al heel wat gehad met die van 2 voor 5 euro hihi
heb je op je nod of voor je nod getest? of ver erna? pfff ik weet het nl. nog niet zeker gisteren lichte streepjes maar nu helemaal niets meer....
wie wil er even naar mijn foto s kijken gisteren had ik ongi moeten worden normaal begint het de avond ervoor maar toen er niks was gisterenmiddag heb ik een kv 2 voor 5 euro geprobeerd en daar kwam een zeer licht streepje op te staan echt heel licht maar wel lichtroze en daarstraks ovu testje gedaan en 2 gelijkwaardige strepen maar heb nu wel lichtroze/oranjeachtig verlies geen krampen of iets dergelijks tzal wel weer niks zijn maar toch hoor ik graag jullie mening bedankt alvast joyce
Ik zie een heel licht streepje. Zo zag mijn test er trouwens ook uit. Na een paar dagen was de test overduidelijk. Ik zeg dus zwanger! Proficiat. Groetjes
Het is toch een ovutest wat je hebt geplaatst? Mag je die als posi rekenen? Ik zou gewoon nog ff afwachten en morgen weer testen...
ik zie ook een heel licht streepje .. idd over een paar dagen nog eens doen dan moet hij inderdaad donkerder zijn
hoi ja ik heb en een ovu test geplaatst en een zwtest (2 voor 5 van kruidvat) kan niks anders doen dan even afwachten en kijken wat er gebeurt grtjes joyce
ik heb een update van mijn streepje! Hij was zo(19-07-2009): http://i13.photobucket.com/albums/a296/evelienkawasaki/IMG_9143.jpg En is nu zo!!(21-07-2009): http://i13.photobucket.com/albums/a296/evelienkawasaki/test21-07-2009.jpg