Net ( na jah, om half 6 vanmorgen ) weer een test gedaan en weer een lichte streep. Voelt heel raar eigenlijk en ik denk dat ik pas 100% overtuigd zal zijn zodra er een dikke vette streep verschijnt. Maar als ik idd zwanger ben komt ie er ook wel. Van de test van vanochtend lukt het me helaas niet om een foto van te maken, het is zo'n hele kleine dipstick en krijg hem gewoon niet scherp genoeg. Bedankt voor jullie reacties allemaal!
Deb wat een spanning meid.mss kun je van de week weer de zelfde test als gisteren doen?dan kun je vregelijken. of een digi, liefs
Haha, ik wou dat ik zo'n duidelijke test had Deb! Volgens mij ben je wel zwanger hoor! Ik heb een aansluitende vraag.. Ik heb geen foto, maar wel ook een supervage test. Heb gisteravond een test gewaagd, die van KV 2 voor 5euro. Mijn ervaring is dat het waar het streepje komen moet echt super wit blijft, zelfs als je m dagen laat liggen.. Nu twijfelde ik een beetje na 10 min. maar dacht dat ik gek was, en dus laten liggen en ging een uurtje later kijken , staat er toch echt een super super vaag streepje, en volgens mij roze getint. Je moet echt goed kijken hoor. Mijn vriend ziet m ook, maar denkt dat dat er altijd staat en denkt natuurlijk dat t nix voorstelt. Maar wat weet hij er nou van.. hij heeft de afgelopen 2 jaar niet debiel veel getest zoals ik. Dus ben mezelf lekker gek aan t maken en vraag de meningen van de experts hier op t forum. Nu een dag later zie je streep nog, maar roze is ie zeker niet nu.. Ooh en heb nog een test voor morgenochtend
ik gebruik die van de kruidvat ook altijd, en toen ik zulke strepen kreeg als die jij nu beschrijft was ik niet zwanger. (let wel, ik zeg niet dat het niet kan) je bent ook te vroeg met testen eigenlijk zie ik aan je banner, ik zou het over twee of drie dagen nog eens proberen
ik heb met die testen nog nooit een valse streep gehad... wel zoals jij beschrijft en toen bleek ik ook echt zwanger.. succes
Die van mij is ook van de kruidvat, 2 voor 5 euro. Heb vandaag in totaal nog 3 testen gedaan, had toevallig net een starterset besteld met ovutesten en zwangerschapstesten. Alle drie positief, maar nog steeds lichtroze.. Kan het nog steeds moeilijk geloven, al voel ik me wel anders. Hartstikke moe en supermisselijk. Of dat komt door het twijfelen Ik hoop het voor je in ieder geval! Groetjes Debby
@ Debby Meid, je bent nog vroeg vandaar een vaag streepje. Maar ik gok dat je zwanger bent hoor! Zeker als je nu 3 testen hebt die vaag posi zijn. En die kruidvat is wel echt betrouwbaar hoor! Wacht het nog even af want er kan voor je nod nog veel mis gaan...maar ik denk dat je over een paar daagjes een hele mooie test hebt!
Nou, ik heb dus vanochtend met ochtendurine nog ns getest, de tweede uit het pakje van KV. Nu is er helemaal niets te zien..aarghh Nu is het wel zo dat mijn ochtend urine altijd veel lichter is dan de rest van de dag.. maar 2 dagen ertussen had toch meer duidelijkheid moeten geven.. K vind t zo raar, heb werkelijkwaar nog nooit ook maar een schim gezien van een evt positief lijntje op deze testen en dat ik dit nu dus afgelopen zaterdag wel had en dan nu vanmorgen nada, nix.. De reden dat ik al zo vroeg heb getest - mijn NOD is woensdag - is omdat ik normaal al meteen na de eisprong enorme zere (.)(.) heb tot aan mn menstruatie en deze x dus helemaal nix. En sinds vrijdag ofzo heb ik een super gore smaak in mn mond, vooral als ik iets gegeten of gedronken heb. Owja en moe moe moe, veel slapen en moe wakker worden.. Nou ja.. zit niets anders op dan wachten he..k heb geen testen meer en wacht tot t volgende weekend, als ik dan toch niet alsnog ongesteld ben geworden tussendoor. @Deb .. volgens mij moet er echt aan geloven hoor!
@ Loekie: hmm wat raar zeg dat je nu niets meer ziet staan op de test, en balen Maar ochtend urine is juist wel de goede urine voor een zw. test... daar zou je het beste mee moeten testen, dus daar ligt het niet aan denk ik. hmm nou succes met wachten in ieder geval en hopelijk valt het mee...en wordt je nog verrast!
Inmiddels is de streep al een stuk dikker en geeft de digitale ook echt zwanger aan.. Ik moet er dus echt aan geloven. Ben heel blij. @ loeki en de rest natuurlijk : Hopelijk hebben jullie allemaal gauw een positieve test in jullie handen.. Succes
Goedemorgen dames, Aaaaahhhh hij is niet spierwit maar zie een licht roze streepje..... Foto's (onduidelijker dan in het echt) staan in mn album. Please jullie meningen....