De kruidvattest van zojuist was vet negatief. Ik denk dus dat de etos test me gefopt heeft! maar een paar dagen aankijken dan maar.
Hé wat raar, die etos test van jou leek mij wel posi...... Bij de kruidvattest veel gedronken misschien?
Goedemorgen, handig dit Topic, dit had ik net nodig. Ik heb gisteren een matcare test gedaan, op de strip was behalve de controle lijn, een heeeeeeeel licht streepje te zien. Zo licht, dat mijn man het niet eens zag. Vanmorgen weer 1, en nog net zo licht als gisteren, maar wonder boven wonder... mijn man zag het nu ook. Dit was alleen een uur na het testen... Ik heb ook die grote matcaretest gedaan, en die gaf +/- een half uur na de tijd een heeeeeeeel licht streepje. Wat denken jullie?
heb je een foto maar eig weet je al wat ik denk, ik wacht alleen nog op die dikke vette streep en dan feliciteer ik je meis
Nee, op een foto zie je er niks van, zo licht is ie.... Wil gewoon ook een knalstreep, dan pas ben ik blij! Of een positieve bloedtest!
Vanmorgen was de 3e dag dat ik testte met de Matcare dipstick. (Ik weet het, veels te vroeg ). Maar goed, Matcare zegt dat je de testen vanaf 4 dagen voor NOD kan gebruiken dus ik wilde wel eens weten of dat bij mij ook zo was. Eergisteren: heel klein streepje bijna niet te zien Gisteren: nog steeds een vaag streepje maar ietsje duidelijker Vandaag: een heel licht roze streepje! De test van vandaag staat in mijn album! Die anderen kreeg ik niet op de foto.
Ja hoor, een streepjes! Een voorzichtige proficiat! Hopelijk blijft het goed gaan tot voorbij je NOD, maar als je nu al zo'n mooi streepje hebt!
Hoi Katrien, zo heb ik vorige ronde wel 8 van die tests gedaan van matcare en ik kreeg overal lichte streepjes. Jammer genoeg zijn dat indrooglijntjes. Hij is alleen geldig als die roze kleurt! Ik hoop dat die bij jou nog wel heel positief wordt! @ Knor hier nogmaals gefeliciteerd!
@ichtus: ik zie geen plaatje?! Zet hem anders in je album, misschien dat we hem daar wel kunnen zien.