Ik zie nu je streep wel op die 2e foto die je geplaatst hebt. Maar wel óntzettend licht... dus nog echt niet positief te noemen hoor.....dan maak je je dalijk blij met niets... Hopelijk is ie over paar dagen duidelijker! @ nanny: Ik zie een streepje maar ook nog heelll licht... over 2 dagen nog eens? @ Zwelgje: Hmm jij bent wel heel snel zeg met feliciteren........ dr is suuuuper licht iets te zien.. nja.
@ Cyntje: Mijn computer geeft heel licht paars aan.. nu moet ik wel zeggen dat je foto nog al rozig uitslaat dus ik niet met 100 procent zekerheid kan zeggen of de computer gelijk heeft maar de computer ziet zeker roze/paarsige pixels daar. Succes!
@ Nanny, ik heb ook voor jou gekeken.. mij computer geeft wel aan dat de kleurwaarden daar iets hoger zijn bij jou is het de kleur bruinig geel maar dat kun je zo aan de foto ook wel zien. Hij geeft aan dat het streepje iets donkerder is als de rest Succes verder
heee chocladekoekje... Ik zit even vol verbazign te lezen.. Wat doe jij da precies> kan jij zien of de testen ECHT positief zijn? Bestaan daar programma's voor ?? Ben benieuwd
angel74 en nanny: ik zie bij jullie allebei streepjes!! ik hoop dat ze over een paar dagen van de test afspringen!! alvast een kleine gefeliciteerd!
@Chocoladekoekje: thanks voor het kijken ben benieuwd wat er uit de bloedtest zal komen... Maar aan de andere dames zien jullie het streepje? En wat denken jullie? Ben even nieuwsgieeig
Haii Cynt, Als je hem onde de lamp houd, Op foto nr 2 zie ik een licht streepje maar op die andere als je hem gwoon in je handen houd zie ik niks, als ik jou was zou ik de test van clearblue doen is wel iet duurder maar hij geeft precies aan of je zwanger bent en hoe lang al.. Hopen op een posi test.. Sterkte met wachten! Liefs
ik had precies hetzelfde met zo'n streepjes test. Echt superlicht maar er zat wel iets. Toen heb ik maar de digitale gekocht van clear blue. Die geeft aan zwanger/niet zwanger. Nou toen wist ik het gelijk toen ik de test had gedaan.
dames ik heb nog 2 fotos in mijn album geplaatst (mapje testen) ik weet niet of ze je ze kan zien want heb de foto met mijn telefoon gemaakt maar alvast bedankt voor het meekijken
Volgens mij kan je deze ietsje beter zien, maar de kwaliteit is ZEER slecht (ik zelf kan er nu ook bijna geen streep uithalen ) http://www.zwangerschapspagina.nl/members/cyntje1988-albums-testen-picture6435-cynt-2.jpg
@Snippie: ja, de cb was uitverkocht en ze hadden alleen nog maar predictors en ik kon mezelf niet inhouden
dit is niet heel vaag hoor meid.ben ej normaal regelmatig? ik zou ene moord doen voor zo'n test op het moment. liefs