Mooi zo, daar is deze site ook voor dus ik mag ook wel hopen dat het gebeurd. Ja ik heb het nog niet echt nodig gehad maar ik ben deze site gewoon toevallig tegen gekomen dus het is wel handig ja.. misschien kan ik over een aantal dagen hier ook een test neer zetten maar dat dan pas als ik van vakantie terug kom.
dames er staan 3 cb testen in mijn album, de kwaliteit is wel slecht omdat ik ze met mijn mobiel heb gemaakt maar hier geldt ook weer op de foto niet goed te zien maar in het echt wel ben benieuwd wat jullie vinden
Cyntje, ik zie inderdaad op alle 3 de cb testen een licht kruisje hoor. Ik hoop dat er meerdere meiden dit zullen bevestigen. Een voorzichtige felictatie van mijn kant en hopelijk heb je over een paar dagen een duidelijkere, knallende test in handen!
cyntje gefeliciteerd!!!! duidelijk een kruisje te zien hoor. Bij mij was het ook zo en nu toch alweer bijna 12 weken zwanger!! Geniet ervan!!!
thanks dames ik kan het niet geloven Ik las trouwens dat je bij deze test ook indroogstrepen kan krijgen, maar krijg je gelijk binnen de afleestijd????? Want volgend mij is het streepje wel net zo dik als de - streep, maar je ziet 1 dun streepje duidelijk en dan aan de rechterkant van de - streep zie je lichter blauw
Mmmm...oke, want ik zit nu net naar de test te kijken en ik vindt het verdomd veel op een indroogstreepje lijken http://www.zwangerschapspagina.nl/members/cyntje1988-albums-testen-picture6477-csc-0252.jpg Er staan ook nog 3 andere foto's in mijn album, zeg alsjeblieft dat dit geen indroogstreep is
@ Cyntje, meid ik ben bang dat die van dat kruis niet goed is. Zo hoort een streepje volgens mij niet te zijn.. Als ik jou was zou ik toch een paar dagen wachten met testen, en dan nog 1tje doen. Hoeveel dagen ben je eigenlijk al overtijd??
volgens mij moet de streep breder zijn en niet zo'n pennenstreepje..................Kun je geen bloedtest laten doen ?
@Butterfly: daar was ik ook dus ook al bang voor maar volgens mij ben ik 3 of 4 dagen ongeveer overtijd, maar het probleem is dat ik dus niet precies weet wanneer ik ongie zou moeten worden (ik heb het niet bijgehouden en daarvoor kan ik mezelf wel voor me hoofd slaan als ik dat nou had geweten was het wel een stuk makkelijker geweest)
De volgende keer goed bijhouden dus Maar als ik jou was zou ik nog een week wachten en dan kun je evt ook de HA vragen om een bloedonderzoek. Succes
@marjon: dat dacht ik ook... ik kan een bloedtest doen moet alleen nog een afspraak maken maar dat ga ik vanmiddag toch maar eens gauw doen, want voordat ik terecht kan...
Bij ons kun je hier in het ziekenhuis zo bloed laten prikken , achteraan aansluiten , nummertje trekken ...............dan heb je misschien eindelijk duidelijkheid ........
maar trouwens dat schiet me nu binnen, de streep verscheen wel binnen de afleesstijd heel vaag Maar nu is die dus zo (wel een paar uur later want heb hem gistermiddag gedaan en de laatste 3 fotos zijn van vanmorgen)
jemoet echt afgaan van wat je binnen de afleestijd hebt gezien ......alles wat daarna erop komt is niet meer betrouwbaar !!
@marjon: oh, dan hoop ik dat dat mij ook kan want ik heb wel een nummer van me huisarts gekregen dat ik moest bellen. Dan hoop ik echt dat ik gewoon naar binnen kan lopen en geprikt kan worden. Moet je trouwens nog iets doen of niet doen voordat je geprikt gaat worden?