foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Jaaaa dat zijn ze zeker :)!!!! Ze helpen me altijd waar nodig is :D

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje Niet meer actief

Mooi zo, daar is deze site ook voor dus ik mag ook wel hopen dat het gebeurd. Ja ik heb het nog niet echt nodig gehad maar ik ben deze site gewoon toevallig tegen gekomen dus het is wel handig ja.. misschien kan ik over een aantal dagen hier ook een test neer zetten :p maar dat dan pas als ik van vakantie terug kom.

3. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

dames er staan 3 cb testen in mijn album, de kwaliteit is wel slecht omdat ik ze met mijn mobiel heb gemaakt maar hier geldt ook weer op de foto niet goed te zien maar in het echt wel :) ben benieuwd wat jullie vinden

4. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Cyntje, ik zie inderdaad op alle 3 de cb testen een licht kruisje hoor. Ik hoop dat er meerdere meiden dit zullen bevestigen.

Een voorzichtige felictatie van mijn kant en hopelijk heb je over een paar dagen een duidelijkere, knallende test in handen! :D

5. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik zie ook vrij duidelijke strepen!
    Vanuit hier ook voorzichtig gefeliciteerrd meid!

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    cyntje gefeliciteerd!!!! duidelijk een kruisje te zien hoor. Bij mij was het ook zo en nu toch alweer bijna 12 weken zwanger!!

Geniet ervan!!!

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    lijkt mij posi!! gefeliciteerd!

8. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    gefeliciteerd meid ik zie kruisjes.

9. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

:) thanks dames :) ik kan het niet geloven :(
    Ik las trouwens dat je bij deze test ook indroogstrepen kan krijgen, maar krijg je gelijk binnen de afleestijd????? Want volgend mij is het streepje wel net zo dik als de - streep, maar je ziet 1 dun streepje duidelijk en dan aan de rechterkant van de - streep zie je lichter blauw :(

10. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Indroogstreepjes (als ze komen), komen ze echt na langere tijd. Dus niet in de aflees periode. :)

11. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

12. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Cyntje, meid ik ben bang dat die van dat kruis niet goed is.
    Zo hoort een streepje volgens mij niet te zijn.. Als ik jou was zou ik toch een paar dagen wachten met testen, en dan nog 1tje doen.
    Hoeveel dagen ben je eigenlijk al overtijd??

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    volgens mij moet de streep breder zijn en niet zo'n pennenstreepje..................Kun je geen bloedtest laten doen ?

14. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

@Butterfly: daar was ik ook dus ook al bang voor :( maar volgens mij ben ik 3 of 4 dagen ongeveer overtijd, maar het probleem is dat ik dus niet precies weet wanneer ik ongie zou moeten worden (ik heb het niet bijgehouden en daarvoor kan ik mezelf wel voor me hoofd slaan :( als ik dat nou had geweten was het wel een stuk makkelijker geweest)

15. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    De volgende keer goed bijhouden dus ;)
    Maar als ik jou was zou ik nog een week wachten en dan kun je evt ook de HA vragen om een bloedonderzoek.
    Succes

16. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

@marjon: dat dacht ik ook...:( ik kan een bloedtest doen moet alleen nog een afspraak maken maar dat ga ik vanmiddag toch maar eens gauw doen, want voordat ik terecht kan...

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Bij ons kun je hier in het ziekenhuis zo bloed laten prikken , achteraan aansluiten , nummertje trekken ...............dan heb je misschien eindelijk duidelijkheid ........

18. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

maar trouwens dat schiet me nu binnen, de streep verscheen wel binnen de afleesstijd heel vaag :( Maar nu is die dus zo (wel een paar uur later want heb hem gistermiddag gedaan en de laatste 3 fotos zijn van vanmorgen)

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    jemoet echt afgaan van wat je binnen de afleestijd hebt gezien ......alles wat daarna erop komt is niet meer betrouwbaar !!

20. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

@marjon: oh, dan hoop ik dat dat mij ook kan want ik heb wel een nummer van me huisarts gekregen dat ik moest bellen. Dan hoop ik echt dat ik gewoon naar binnen kan lopen en geprikt kan worden. Moet je trouwens nog iets doen of niet doen voordat je geprikt gaat worden?

Deel Deze Pagina