foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nee hoor , tenminste heb ik nooit gehoeven en heb heel wat op hcg moeten prikken ........................Kan goed zijn als het ziekenhuis waar jebloed moet prikken , online heeft staan wanneer je bloed kunt laten prikken ....

2. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

:( Nu ga ik aan mezelf twijfelen met die streep, want er verscheen binnen de afleestijd wel een hele lichte streep. Nou dan toch maar voor de bloedtest gaan dat geeft me gelijk meer zekerheid ik ga gelijk even op internet kijken :)

3. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

jjeehh :) ik kan bij mijn ziekenhuis ook gewoon naar binnen lopen :) nu komt mijn vrije dag heel goed uit :) vanmiddag ga ik gelijk :) trouwens het duurt toch ongeveer een week voordat je je uitslag krijgt!

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    vraag nog wel ff na wanneer je de bloeduitslagen krijgt , want anders moet je straks nog een hele tijd wachten ... Ik had met hcg prikken dezelfde dag of dag erna altijd de uitslag ..........

5. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ik heb ook vaak een pennestreep op de CB gehad binnen de afleestijd, maar dat is echt negatief.
    De streep moet net zo breed zijn als de controlestreep, en helaas is dat bij jou niet zo :(

Sorry,
    Ik denk dat een bloedonderzoek meer duidelijkheid gaat geven, want je hebt over alle dagen wel veel vage testen en een test hoort wel duidelijker te gaan worden (ongeacht het merk) na een aantal dagen.

Succes

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hier een foto met testen van mij. Die van de 13e zijn "vers" die van de 12e is dus ingedroogd. Volgens mij zie je wel duidelijk het verschil.

7. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

@helen: jij had dus na een tijd met cb ook een dun indrooglijntje staan? als dat zo is geeft me dat nog wel een beetje hoop :)
    Maar ik kan vandaag helemaal niet ben in de enthiousiastme verheten dat ik al afspraken had staan vandaag die ik niet meer af kan zeggen :( ik hoop dat ik een gaatje tussendoor heb en anders wordt het morgen

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik zeg: haal eens een kruidvat test, die van 2 voor 5 euro. Zoals je ook op mijn foto kunt zien, gaf deze het beste resultaat!

Ik duim voor je!

O ja..zo zag de CB er op de 12e uit:

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    als je graag en senl duidelijkheid wilt , zou ik toch een gaatje zien te vinden en bloed gaan prikken !!
    En idd kruidvat 2 voor 5 euro zijn goed .
    Ik zelf test of met kv of met midstream van sensitest met hartjes indicator ...

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Tenzij je een week moet wachten op de uitslag, dan is het toch minder snel ;)

Sensitest, daar begin ik niet meer aan, had toen een heel pakket besteld, maar kreeg toen ik superlang overtijd was, daar telkens 2 streepjes mee, terwijl de KV dan witter dan wit bleef.

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    denk niet dat je voor hcg prikken een week moet wachten , toch ?

Welke testen had jij dan van sensitest ???? Ik heb nu gisteren en eergisteren licht positief gestest met de midstream testen ( geen dipsticks )......en heb tot nu toe nog nooit problemen gehad met de midsream testen (kun je vanaf 4 dagen voor nod gebruiken )

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    deze heb ik altijd

13. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hoi cyntje hoe lang ben je overtijd dan? want vindt je testen erg vaag ik heb ook wel is getest met cb maar ik kreeg ook altijd zon dun streepje wat jij hebt en ik was niet zwanger want kv bleef toen erg wit en een maand later met kv getest paar dagen voor nod en toen was ik wel zwanger en kv geeft dat duidelijk aan mischien moet je dat is gaan proberen sucees

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    bij mij kam er ook z,n penlijntje na de afleestijd te staan. En voor de afleestijd was het een heel vaag streepje. Dus je kan goed zwanger zijn hoor. Ik heb die dag ook een CB met indicator gedaan en die gaf zwanger aan 1-2 weken. Gewoon effe een andere test doen dan weet je veel meer. De kv 2v5 zijn goed idd. Dan weet je de uitslag sneller dan bij een bloedtest.

Ik heb ook wel een vals posi getest en dat was dan z,n dun penlijntje maar die kwam NA de afleestijd. Bij jouw die je wel degelijk een dikke(heel licht)kruis

15. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ik zie toch duidelijk verschil tussen de CB van Hellen1971 (die van 12-1, brede streep, 2e foto) en die van Cyntje1988.
    Die van Hellen is breed en die van Cyntje is een pennestreep.

Ik blijf er bij dat die van Cyntje1988 een negatief resultaat aangeeft.

Sorry

16. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

thanks dames voor de reacties :) ben echt blij met dit forum want die is soms echt om gek van te worden. Ik ga proberen vanmiddag bloed te laten prikken en vraag even hoelang het duurt voordat ik de uitslag heb, als dat echt een week duurt ga ik nog een test doen

17. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje Niet meer actief

@ Cyntje: Ja je mag niks gegeten hebben, en meestal kun je 's ochtends meteen terrecht ( maar dat is hier ). Als je een afspraak maakt met je arts kun je meestal meteen de volgende ochtende terrecht. Zo werkt het bloedprikken hier tenminste.

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Bloedprikken voor je hCG of begrijp ik het verkeerd?
    Dan is nuchter moeten zijn namelijk onzin ;)

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hcg prikken kan idd altijd....

20. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ja hcg prikken kan gewoon op ieder moment van de dag hebben ze bij mij ook wel is gedaan en hoefde niet nuchter te zijn

Deel Deze Pagina