Ja dat is idd een erg duidelijke test! Daar kun je niet meer omheen hahaha Gefeliciteerd hoor! groetjes debby
De eerste test vandaag kreeg ik niets zelfs geen ene streep en nu met de nieuwe..... eindelijk een 2 de streep na 10 cyclussen
heyyy leuk zico gefeliciteerd ik las bij de lounge dat je vandaag jarig bent nou jou dag kan niet meer stuk toch
Sorry, Elly, maar ik zie echt geen 2e streepje.... Soms krijg je hem ook niet goed op de foto. Misschien overmorgen nog een keertje testen?
Ik zie wel een vaag streepje, maar heb die ook een keer gehad en toen was ik niet zwanger. Ik hoop voor jou dat het raak is, het beste kan je overmorgen gewoon nog eens testen! Succes!
Ik heb ook een vage test in mijn album staat mijn eerste test toen ik 3 dagen overtijd was. Ik weet nu nog steeds niet of ik nou zwanger ben of niet. Groetjes....
hoi fl3xgirl ik zie toch ook echt een 2de streepje bij je hoor! ik zou zeggen zwanger! hoe vaag de streep ook is! welk merk test heb je gebruikt?
Ik zie een heeel vaag streepje. zie datje nu inmiddels al 8 dagen overtijd bent. heb je ondertussen niet opnieuw getest dan?
Het spijt me, maar ik zieecht geen tweede streepje. Misschien nog stesten of proberen een scherpere foto te maken?
Hihi, wilde ik ook een foto maken, komt er niks op ... Terwijl ik hem toch zie, mijn moeder ook, mijn broer. Dus ja, met een foto lukt het niet altijd
hallo ik heb een kruidvattest en heb gehoort dat die heel betrouwbaar waren, heb al 2 kids en ik heb ook egt het gevoel dat ik zwanger ben alleen het is zo een onduidelijke zwangerschapstest moet gewoon nog ev en wachten denk voor een wat duidelijkere groetjes mama elly