Ik zie een tweede streepje Voorzichtig gefeliciteerd Binnen hoeveel minuten kwam hij tevoorschijn en welke test is het En hoeveel dagen ben je overtijd of zit je voor je NOD??? Sorry voor de vele vragen
Pff.. spannend hoor! IK heb m vanmorgen gedaan en meteen kwam de 2e vage streep! Ik weet niet precies wanneer mn NOD is... ben heel onregelmatig.. Hij zou een van deze dagen moeten zijn. Test is van matcare... misschien morgen nog een keer testen!! Zou wel heel gaaf zijn!! Ben in Okt '08 gestopt en nog niet een keer raak geweest!!!
zie ook een lichte streep alvast voorzichtig gefeliciteerd meid hoop dat je over een 2 a3 dagen een mooie dikke duidelijke streep hebt
Tjee wat een reacties! Leuk!! Nu vind ik het toch wel heel spannend door jullie!! Morgen nog maar een x testen.. hoop zo dat t dan duidelijker is!! Zal het nu toch eindelijk??? Vriendlief is nog niet zo enthousiast.. hij is wat afwachtender Zijn al zo vaak teleur gesteld. Hopen het zo!!!
Hihi, snap dat je morgen nog een keer gaat testen (zou ik ook doen) alleen je HCG verdubbelt met 2 a 3 dagen he Heb je de 2 voor 5 euro gehaald??? Ahhh mannen moeten het altijd ffies laten bezinken Wacht maar totdat je test KNALT!!