@snippie, nee....heb positief getest op CD 21, had eisprong op dag 11....dus vandaag precies 2 weken geleden. mijn cyclus varieert van 24 t\m 28 dagen....
ik had altijd gedacht dat het veel en veel duidelijker te zien moest zijn. Sterker nog ik dacht laat ik achter in de week nog maar eens testen, kijken of het echt wel zo is.
Afgelopen woensdagochtend ook al getest, omdat mijn menstruatie zo anders was dan normaal. Daarna gewoon gedacht dat het nog wel zou komen. En omdat ik het toch wel raar vond, heb ik vanavond voor de 2de keer getest.
@ Sim; Nogmaals, proficiat meis!! @ Karlijn: je eerste test is super duidelijk positief!! Maar hoe zit het idd met je 2e test dan? En heb je wel tussendoor bloeding ofzo gehad omdat je wel een nieuwe banner gemaakt hebt?
Karlijn..ik zou jouw test toch alles behálve vaag willen noemen! Gefeliciteerd! Sim: ook de jouwe is verre van vaag! Proficiat!
Die was toen negatief. @indavn: ik dacht dat mijn menstruatie was begonnen, dus ik heb een nieuwe banner gemaakt. Maar ik zal hem snel gaan aanpassen.