@karlijn ... hij is zeker duidelijk hoor en voorzichtige gefeliciteerd dus als ik het goed begrijp was afgelopen woensdag je test nega? en dit weekend posi? heb je wel normaal gevloeit of hoe? zit hier namelijk met ong het zelfde wel ongi geworden maar zo weinig dat je het ook geen normale kan noemen alles bijelkaar opgeteld had ik een dag bij elkaar dat ik ongi was had voor die tijd wel een licht posi test maar daarna nega nu nog niet getest ... wel weer iets roze oranje afscheiding en heb een biertje gedronken nou het leek wel alsof ik een krat op had zo hakte die erin dus drink ook maar niet meer ...
@angel74: Afgelopen woensdagochtend had ik inderdaad een negatieve test, gisterenavond dus een positieve. Ik heb niet normaal gevloeid. Continue oranje/ bruine , nu donker bruine afscheiding. Omdat ik ook dacht dat de ongi wel door zou komen zetten, heb ik vrijdag ook een borrel genomen. Ik merkte er niets van, althans niet wat jij had. Sterkte in deze onzekere tijd.
ik heb niet meer getest omdat ik toch dacht niet zwanger te zijn maar sins vandaag slaat de twijfel toch weer toe .. sins vanochtend weer gevoelige boobs en vooral de tepels en af en toe een beetje naar ruik veel meer heb dit nog nooit gehad voor mijn ei en voor dat die komt duurt het nog wel een dag of 6 a7 dus daar kan het ook niet echt aan liggen ...maar ja met het vrouwelijke lichaam weet je maar nooit ...
Hoi Angel je kan natuurlijk altijd nog een keertje een test proberen. Is die nega Dan denk ik dat je ongi gewoon errug weinig is geweest. Ik hoop natuurlijk voor je dat de test eraf knalt maar zou ook zeker rekening houden met een lichte ongi. Succes
ja ik hou er zeker ook rekening mee dat had ik eingelijk al wel en dacht zeker toch niet zwanger te zijn .. maar nu keek ik na mijn temp die ik had bij gehouden dus vind het ook wel vreemd als ik daar na kijk dan kan ik dus nooit een normale ongi gehad hebben... en nu al weer een ei in aantocht zijn op 5-7 had ik mijn laatse ongi vanaf dien had ik mijn temp bijgehouden en keek toevallig gister na die lijst en zag dus dat tot aan dag 22 mijn temp tussen de 36.6 en 36.8 was en vanaf dag 23 37 en 37.2 dus dan zou mijn ei dag 23 ( 27 -7) geweest moeten zijn en dan kan ik toch nooit op 3-8 weer mijn menstruatie krijgen ik ben hier geen held in dus weet het ook niet zeker of dit wel of niet kan wel heb ik sins gister echt hele gevoelige tepels en licht misselijk kwa reuk vermoegen bahhh. dus dacht zou mijn ei er nu al aan komen maar normaal heb ik dit pas na mijn ei en niet ervoor weet niet meer wat ik ervan moet denken hoor HELP
@ angel, het zou natuurlijk kunnen dat je LF een keer iets korter is geweest. Maar 7 dagen is wel erg kort. Ik zou nog een testje doen die van de kruidvat 2 voor 5 euro. Dat tempraturen ben ik niet zo in thuis.En anders ga je even langs de huisarts. Grtjs Nanny.
@Angel: ik ben daar allemaal ook niet zo een held in. Ik zou ook doen wat Nanny zegt even een kv testje of naar de HA. Dat kan nooit kwaad Ik zou eerder naar de HA gaan, want misschien dat je dan duidelijkheid krijgt. Maar dat is mijn ervaring
nou dames heb net een test gedaan van predictor kruitv niet heel in de buurt zitten vandaar .. een posi test pfffffffff binnen 2 min een lichte streep maar wel zo dik als die andere maar wel licht roze dus zou het dan echt
@Angel: heb je een foto? En als ik jou was zou ik maar wel even moeite doen voor de kv moest ik ook of eigenlijk mijn vriend of even langs je HA gaan. Want anders heb je nooit duidelijkheid. Ik heb dan wel posi getest met predictor en klopte het ook, maar toch heb ik geen goed gevoel bij die testen
@ Angel spannend hoor, heb je een foto kunnen we ff mee checken? is die duidelijker dan die in je album staat ? Daar zie ik namelijk ook een streepje.
Ohh das wel een goed teken dat er iets komt te staan! Maar ik zou ook eventjes de kruidvat proberen morgen hoor! Ben je tenminste van deze onzekerheid af! Of nog beter: koop bij de dichtsbijzijnde drogist gewoon een digitale test!!
hoi sloppy ja ik denk het wel heb sins gister echt gevoelige tepels en ruik heel sterk bahh ... en sins vanochtend een beetje naar af en toe vooral bij bepaalde geuren .. dus dacht dit kan nooit al van mijn ei afkomen en had mijn lijst van de temp bekeken en zag dat mijn temp pas op dag 23 omhoog is gegaan dus kan ik nooit na 7 dagen al een nomale ongi krijgen vandaar die test vandaag ik plaats straks ff een foto
hmm hij is wel nog echt heeel erg licht.....ofja; op de foto lijkt het een lichtgrijze streep.. maar neem aan dat ie in het echt roze is?? HOeveel dagen voor of na je nod zzat je ook alweer??
ik zie toch echt wel een 2e streepje meid , als ik jou was zou ik een bloedtest aanvragen danheb je tenmiste echt duidelijkheid !! maar hij is duidelijk hoor , hij lijkt alleen niet roze , maar zie het maar eens duidlijk op de foto te krijgen ..
is echt lastig om goed op de foto te krijgen en zeker met de mobiel met onze camera gaat het heel niet die maakt veel te grote dat is al helemaal een ramp .. maar is zeker wel roze is echt veel duidelijker dan die andere ... doe volgende week een test van clb even kijken of mijn droom uit komt haha had gedroomd dat er 2a3 weken zwanger op stond hahah ... heb voor mezelf nu wel duidelijkheid genoeg want weet van mijn vorige 2 zwangerschappen dat ik ook licht posi had en had daarna eingelijk niet meer getest maar had ik een echo en toen was ik al 7wk en kort daarvoor pas licht getest ..