foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Wannabee: Je zit hem direct al op dat eerste kleine foto-tje! En als je hem groot maakt die foto dan is hij er echt hoor!
    Dus gefeliciteerd!! Over een paar dagen heb je vast een duidelijkere test!

2. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    thanks! Ik laat jullie woensdag de uitslag weten!

3. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik zie het tweede streepje ook heel duidelijk jij bent zwanger hoor gefeliciteerd nou nog een mooie banner!!!

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hoi dames

heb net weer getest niet met cb die was uitverkocht maar gelijk een streep te zien dus toch echt zwanger durf nu ook echt wel te juigen
    JOEHOEEEEE :)

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    proficiat meid !!!!!!!

6. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

gefeliciteerd meiden!!!!

@angel: met welke heb je nu getest?

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Angel: Gefeliciteerd!! Ik ben zo blij voor je!!

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dank je sloppy wij zijn ook echt super blij ......

@uk met predictor de cb was er niet meer heb weinig keus hier zo .

maar zeker wel posi nog geen super knal maar al wel duidelijker maar ik heb nooit van die knal testen gehad heb er trouwens destijds maar 2 gedaan en toen niet meer had de HA ook gebeld nou die zegt ook een beetje zwanger kan niet of is posi licht of donker of helemaal niks .... de een heeft meer hcg als de ander in de urine daar heeft het mee te maken ..

kan het wel van de daken schreeuwen hahah

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Proficiat!!! :D

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Angel.. dus toch.. gefeliciteerd meid..

Wonnabemama.. ook GEFELICITEERD.. staan duidelijk 2 streepjes hoor.

Majel.. ook duidelijk zwanger..

Duches.. WOWOWWWWWWW.... SUPER zeg.. las je onderschrift.. GENIET ervan!!!

heerlijk om al die mooie testen te zien...

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    @ichtus ja echt zwanger volgens de test haha maar geloof het nu ook wel maar pas echt wanneer ik een echo in handen heb dan kan je pas echt gaan genieten :)

12. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

@angel: van harte gefeliciteerd!!!! Ik heb even naar je fotos gekeken, want was toch wel benieuwd hoe nou een echte posi test van predictor eruit zag :D geniet ervan!!

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dank je
    jij bent al aardig op weg het ergste heb je al achter de rug die 1e paar weken ... maar toch vond ik die testen van jou ook al waren ze vaag wel posi want zoals ik al vermelde wat mijn ha zei de een heeft meer hcg in urine dan de ander is echt per persoon verschillend .
    geniet er maar lekker van meid is je echt gegund;)

14. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    @Angel gefeliciteerd!!! Mooie test hoor! Geniet er lekker van!

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    @wannabemamma dank je meid jij hebt ook een mooie test hoor super .. hoever ben je ongeveer? en nu je banner nog haha;)

16. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Ik ga zo een banner maken en dan kan ik meteen zien hoeveel weken ik ben. Ben vanochtend zo misselijk dat ik het wel aandurf!

Zie dat jij al een echo hebt gepland! Wat spannend! Loop je bij de gyn dat je dat al zo snel hebt?

17. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    mooie banner hoor..!!

heel verhaal hoor maar in het kort...
    nou ik heb een echo gehad en daar zagen ze op dat ik met een mk bezig was maar als het 4 wk was geweest had ze me het voordeel van de twijfel gegeven ... omdat ik 10-6 rare posi test had nou ik dacht zelf van niet hoor omdat ik toch dacht niet zwanger te zijn maar goed daardoor moest ik 20-7 een naar de gyn voor een echo en evt curretage .. nou zag hij verder niks alleen dat ik verdikt baarmoederslijmvlies had dus hij dacht ook dat ik mijn ei had gehad ..bloed test gedaan kwam niks uit dus niet zwanger ... nu had ik zelf toch de gedachte mijn ei pas 25-26-7 te hebben gehad ... vandaar de test gedaan op 1-8 licht dun streepje kon het eingelijk niet geloven toen 3-8 licht gevloeit eingelijk niks dus 13-8 toch maar weer een test zie album en nu gister weer (album)
    dus toch zwanger gebeld na de vk moest ik afspraak maken voor een echo nou die gebeld en toen zei ze nou kom donderdag maar dan kunnnen we zeker iets zien en weet je hoever je bent .. dus vandaar eingelijk nou denk ik zelf dat ik toen niet zwanger was hoor kan haast niet maar goed zien het donderdag wel spannend ...:)

18. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Apart verhaal en veel onzekerheid inderdaad. Fijn dat je donderdag een echo krijgt! Hoop dat allles goed is deze keer, zal voor je duimen. Laat je weten hoe het was?

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ja dat was toen zeker geen leuke tijd je weet bijna zeker niet zwanger te zijn en dan krijg je een echo en dan zeggen ze zoiets dan brengen ze je heel van slag dat zei mijn gyn toen ook dus het is nu even raden hoever ik ben denk zelf net 5wk maar kan ook 6 a7 zijn maar meer is het echt niet hoor ... zie het vanzelf ..laat het zeker even weten

20. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    @angel: Vind je het zelf niet raar dat je streepje niet donkerder word?

Deel Deze Pagina