ik heb daarna zelf 2 x nog getest 1tje was een dikke negatieve test en de ander die ik weer daarna deed was heeeeeeel licht positief.
Pfff dat is ook balen! Schiet niet op als je geen zekerheid krijgt! Hoop voor je dat het snel wel positief is! Ik las in je andere topic dat je naar de HA gaat, zou ik ook doen. Kan hij mooi ff goed checken wat er aan de hand is! Succes!
Ik ga zometeen testen ik ben erg zenuwachtig. ik hoop zo dat ik resultaat krijg. mijn hart bonkt in mijn keelvan spanning maar goed ik zet de uitslag hier neer zodra ik het weer. :-k
Weer een negatieve test. ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen en wat ik moet denken. zie het nu even echt niet meer zitten.....
Had ik ook, alleen zat ik 4 dagen voor mijn NOD, maar wist dat ik zwanger was (heel gek, ik wist het gewoon...) had één posi (album) en één nega, toen ben ik maar gewoon even bloed laten prikken voor de zekerheid, en ja hoor, 92! Ik vond het fijn om het zeker te weten, die zwangerschapstesten zijn niet allemaal even gevoelig en als je er meerdere op een dag doet heb je kans dat je plas wat minder geconcentreerd is wat hormoontjes betreft...Gewoon ff prikken dus...
ik heb vanmorge gebelt kreeg iig een beetje goed nieuws de hcg die mijn eerte test positief maakte was niet van mijn mk dus het kan dus gewoon zijn dat ik zwanger ben. morgen ochtend moet ik urine inleveren. en dan hoor ik het dezelfde dag nog (als het goed is) Dus ben je nieuwsgierig kijk dan morgen avond in mijn topic (wat moet ik nu denken)
Help!Mijn kruidvat test zegt niet zwanger,maar ben zoiezo overtijd ik ben nooit overtijd!Ben eens schijnzwanger geweest,maar toen was ik nog niet ont(prik)pilt.... En een strikte 28 dagen cyclus een half jaar lang,heeft het misschien toch meer te betekenen dan een stomme kruidvat test zegt Ik ga zo de cleur blue halen die digitale en morgen testen...er zitten 3 in zon doosje dan kan het goed komen toch? Een kruidvat test kan nega zeggen ipv posi dat komt toch vaker voor? Knuffs ikke
fl3xgirl ha meis , ik had nog zo voor je geduimd, we gaan voor je duimen in de nieuwe ronde, hopelijk kan je er snel aan beginnen
Hoi meiden, ik had een heel licht streepje op zo'n strip test van matcare... Ik heb nog nooit een streep gezien nu dus wel. Maar hij is erg licht. Krijg 'm helaas niet op de foto. Heeft iemand ervaring met deze soort testen? Vandaag is trouwens mijn NOD (banner klopt niet helemaal, had op dag 16 mijn eisprong, positieve ovutest dag 15). X Nikkie
Een streepje is een streepje. Als je toch zeker wilt weten, koop dan een kruidvat test en ga je morgen testen ... Vind die van kruidvat ook supergevoelig en had daar mijn eerste positieve test op ! succes
Willen jullie eens kijken in mijn fotoalbum. Wat vinden jullie ervan? Zet er zo meteen 2 testen in de eerste is van 25-06 en de tweede van 26-06. Ik heb een zwangerschapstest gebruikt van midstream (met een paarse dop) die je 4 dagen voor NOD kan gebruiken. Heb al eerder hier ooit mee getest en toen stond er nooit een streepje. Ben ik zwanger? Gr. Bianca