hoe bedoel je donkerder ? ik was op 20-7 nog niet zwanger hoor.. en die test van gister is al beter dan die van de 13e
@angel74....ik vind jouw streepje ook nog behoorlijk licht...sorry....wil niet negatief doen....maar we lopen allebei gelijk op met de datum, maar mijn streep is echt overduidelijk....zie mijn fotoalbum.... Heb vandaag weer testje gedaan en nu is streep dikker en donkerde dan controle streep... Ik denk dat het niets hoeft te betekenen, maar ik vind net als sapphira jouw streepje erg licht.....Kan het niet dat jouw ei misschien toch wat later is geweest?
@angel, wat een verhaal, hopen dat je donderdag een mooie echo hebt. Als ik jou was zou ik wel een ander merk test ook positief willen zien.
@ alle zwangeren: van harte gefeliciteerd!! @ Angel: Het streepje is licht.. maar goed, een streep = een streep, zeggen ze. @ Sim: Wij lopen gelijk... en mijn test knalde vandaag ook van het scherm (zelfs met middagurine!) .. De controlestreep dikker en donkerder!
@bo20.....lekker gevoel hè?! Zo`n duidelijke streep? Ik heb hem echt van licht tot zo donker als vandaag zien gaan.... Had afgelopen vrijdag nog ff een testje gedaan, gewoon nieuwsgierig en die was al echt donker en vandaag knalt ie er af!!
klopt dat het streepje lichter is dan die van jou maar bij ieder verschillend en ik ben niet iemand die om de zoveel dagen een test doet kost ontzettend veel en je kan niet een beetje zwanger wezen als de test licht is want een indrooglijn of valse test verschijnt niet gelijk als de urine erop komt en dat dee die van mij dus wel gelijk zag je de streep .. .. jullie beide van harte gefeliciteerd
@angel74....jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd, was t vergeten , sorry.... En tuurlijk is het bij iedereen weer anders......er zijn meiden die pas 2 weken na hun NOD positief testen.....dus alles kan... Alleen zou het volgens mij wel zo moeten zijn dat elke test die je doet telkens wat donkerde moet zijn omdat je elke dag meer HCG aanmaakt..... En de testen zijn duur dat klopt, maar ik test met kruidvat 2 voor 5 euro, dus die zijn in verhouding met CB en predictor goedkoop.....
@sim.. ja dat klopt die van gister is al rozer dan die van de 13e .. en ik heb bij mijn vorige 2 zwangerschapen ook licht posi gehad toen heb ik er maar 1 gedaan en een week later termijn echo en toen was ik al 7wk zwanger dat is al wel 13 en 15 jaar geleden maar ken het wel vanmezelf ... was ook wel onzeker heb ik ook tegen de ha gezegt maar die zei ook van dat is zo verschillend per persoon ligt heel aan je urine .. donderdag weet ik meer en blijkt het niet goed te zitten dan is het wel erg maar goed dan heb je wel alle zekerheid en met een dikke streep heb je ook niet alle zekerheid natuurlijk al hoop je dat wel en ga je er wel vanuit ... liefs nic
@angel.....klopt, vandaag een dikke streep zegt niets over de verdere verloop van zwangerschap.....Er kan nog van alles gebeuren en daar ben ik ook best heel bang voor.... Maar jij hebt dus al een kindje? Of begrijp ik dit verkeerd?
@sim.... klopt heb al 2 jongens 1 van bijna 14 en 1 van 12 dus die zijn al een heel end hahah .. heb een nieuwe relatie en mijn vriend heeft ook 2 jongens van 11 en bijna 10 en nu 1 van ons samen echt super leuk hoor was eerst heel niet de planning vonden het eingelijk wel goed zo maar ja ben in jan zwanger geweest (door de pil) maar dat is een vmk geweest per toeval kwamen we daar achter .. ben onder controle bij de gyn voor baarmoederhals en had toen een afspraak maar had zon last van mijn buik en vroeg of ze voor de zekerheid een echo wou maken of alles er nog wel goed uitzag (had cin3) en toen zag ze een zwangerschapsring zitten .. na de schrik waren we eingelijk wel heel blij en dat toen bleek dat het vruchtzakje leeg bleef waren we wel verdrietig en toen hebben we besloten om lekker te gaan oefenen en er een mooie spruit van ons samen te nemen ...
Een groot huishouden dus .......mijn zus heeft ook 4 kinderen, druk, maar altijd gezellig! Ik vind het wel wat hebben zo`n groot gezin, zie je tegenwoordig niet meer veel....En nu dus voor jullie kindje nr 5 erbij.... Vinden alle broertjes het ook leuk om een zusje\broertje erbij te krijgen? Vast wel! Dit wordt mijn eerste.....hoop ik....heb ook al 2x een MK gehad, dus ik ben nog wel wat onzeker....en die dikke vette lijn bij mij geeft mij een goed gevoel dat t nog steeds goed zit.....( tot nu toe dan ) en ik denk dat ik ook zeker wel blijf testen gewoon voor mijn gevoel...zolang streep mooi dik en donker is, ben ik tevreden
@sim ... ja ze vinden het super ze zijn ook heel lief voor me hoor want heb af en toen van die uitspattingen en dan moet ik weer huilen omdat ik dat heb gezegt en dan moeten ze wel lachen en zeggen ze ... tja dat krijg je he als je zwanger bent hahah.... echt mannen hoor ... dat is wel vervelend zeg al 2 mk hoop voor je dat het deze keer goed zit en blijft zitten ... maar van al dat testen wordt je denk ik alleen maar onrustig van en niet echt genieten snap het wel hoor ik heb het niet zo dan ....probeer lekker te genieten meid leek dat je zus ook zon groot gezin heeft is echt super gezellie
Mijn clearblue test verkleurde na een half uur volgens de apotheek kan dat heel goed (volgens bijsluiter moet dat binnen 10 min) apotheek zei dat je hcg later op gang kwam en dat je dus echt net zwanger bent. het is zooo moeilijk het te geloven hebben jullie dit ook wel eens gehad en waren jullie toch zwanger? Dit is mijn test na een half uur Groetjes Wilma
Ik zou er toch nog eentje doen Wilma , na een half uur mag je hem eigenlijk niet meer aflezen .........Ik zie het streepje goed hoor , maar ik zou voor mezelf dat lijntje binnen de 5 minuten zien verschijnen ......Ik vind het een beetje rare opmerking van de apothekersassistente .....staat niet voor niks op dat je testen na 10 minuten niet meer moet aflezen ..................... Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt en dat ik je mag feliciteren ..De test van kruidvat 2 voor 5 euro zijn ook goed en niet zo duur !!!
Hey meiden, Even een vraag voor de zwangere onder ons: Hebben jullie alleen geklust rond de eisprong (dus wanneer je een positieve ovu test had)? Want ik ben bang als ik het vanaf CD10 moet doen om de dag dat het dan gaat vervelen... Nou ja, dat het plezier eraf is en dat alles dan nog voor een klein wondertje is. En wil er wel net zoveel plezier aan beleven. Dus mijn vraag, hebben jullie alleen geklust voor de positieve ovu test? Of ook elke dag of om de dag.. Ben benieuwd. @ Wilma, mij is juist verteld dat je die testen juist niet meer mag aflezen na de verlooptijd ervan. Dit i.v.m. indrooglijntjes. Waar doe je niet een KV 2 voor 5 euro Die is handig en makkelijk!! Liefs
@wilma zie idd een streep en het lijkt zeker niet op een indrooglijntje .. in de bijsluiter staat idd een tijd aangegeven maar het geld eingelijk bij alle testen na een half uur niet meer aflezen .. dat zei de gyn en ha ook tegen mij klopt .. alleen bij perdictor staat het wel in de bijsluiter dat als er een streep binnnen een half uur verschijnt je ook zwanger bent en niet meer aflezen na een half uur ... maar zou idd over een dag of 4 a5 nog een test gaan doen voor de zekerheid ... succes meid
Wilma, zoals ik in je topic ook al schreef, heb ik ook heel vaak zulke lijntjes gehad bij clear blue... Ook na afleestijd. Ik was toen niet zwanger. Ik hoop natuurlijk voor jou dat je wel zwanger bent!!!!
toen ik ging testen..was me eerste test nadat ik 4 dagen over tijd was van predictor..daar kwam niks uit...toen werd ik nog niet ongesteld en deed 3 dagen na die test een test van clear blue en zag gelijk positief resultaat.. denk dat het idd te maken heeft met het hcg en dat ik bij de eerste test nog niet zoveel hcg in me urine had..dus zou gewoon bijv over 2 dagen nog een keer testen..
Ohw meiden super bedankt! ik had zelf ook al zoiets het zal ook zo mooi zijn. Ik houd jullie op de hoogt als ik het niet vergeet Heb sensi besteld wacht op de postbode Groetjes Wilma