Ik heb 2 dagen achter elkaar ervoor geklust, op de dag zelf niet en dag erna ook niet... en voila. Twee zelfs
Wauw, dus echt bij een positieve ovu test ? Dus het kan wel? Ken nu ook een meisje die is 9 weken ! Ik wil het leuk houden als je me begrijpt. En zit al in de MMM met Clomid, dus vandaar. Me mannetje heb al genoeg stress.. Liefs
kheb geen ovu testen gedaan, maar getempt.. En omdat ik regelmatig ben weet ik wanneer mn eisprong komt.. dus kluste ik daarvoor en meestal ook op de dag en erna, maar dat was deze ronde niet.. en toch raak Zo was het ook de vorige keer, maar dat heb ik je net in een berichtje gestuurd op je pagina
@Wilma: succes met de sensitest, hoop dat hij nu binnen de tijd komt! @Kimzaa, ik wist deze ronde niet wanneer ik mijn eisprong had, hebben het om de dag gedaan, soms geen zin, maar dan wat meer ons best gedaan om het leuk te maken zeg maar. Bij mijn zoontje hebben we het ook zo gedaan.
DAnk jullie wel voor de lieve reacties. Wij zijn al 4 rondes echt bezig (klinkt weinig voor jullie) maar we hebben weinig tijd. En dan kom je er ook nog achter dat je eitjes niet normaal groeien en beland je in de MMM . Zodoende slik ik nu Clomid. Temp en doe ovu testen dus zal vanzelf wel zien wanneer me eitje is (als ie komt) vorige keer kwam ie niet nte als de 3 rondes ervoor. Liefs
Mijn baarmoeder moet er voor me 25e uit (preventief) er heerst baarmoederkanker en borstkanker in de familie. Heb mijn GEN laten testen alvorens we aan kids wilden beginnen, want wilde dit GEN niet overdragen op me kindje. Maar godzijdank ben ik GEEN GEN DRAAGSTER! Maar just for sure willen ze dat doen. Dus het is een beetje dubbel. Een lichaam dat tegenwerkt en dit nog... Maar we doen ons best hihi !
Als je voor je NOD test ( zo'n 3 tot 4 dgn ) hoe groot is dan de kans nog dat het misgaat? Ik hoor graag jullie mening eventjes thanks alvast! kuzzz
volgens mij is er niet echt een 'je hebt zoveel procent kans' theorie ofzo. Het is gewoon een feit dat het soms nog mis gaat voor je ongi en je het dan niet eens door hebt omdat je gewoon ongi geworden bent. Mgoed..dat was voor mijn geen reden om niet eerder te testen. Ik heb 2 dagen voor nod een keer posi getest en 4 dagen voor nod ook een keer. Al vond ik die 4 dgn voor nod wel vervelend want dat was zo'n vaag streepje dat ik alleen maar onzeker werd.
had jij voor NOD al last van kwaaltjes zoals pijnlijke borsten e.d.? waren die kwaaltjes constant aanwezig of af en toe?? sorry hoor maar hier ook een onzekere trien hihi!
voor je nod kan er een boel misgaan , heb het zelf 2 weken terug ervaren ...Ik weet niet wat het percentage is , maar het beste is echt tot aan je nod te wachten , als je dat kan ( mij lukt het meestal niet )
@wilma.. ik vind de test positief.. ik heb ook met cb wel s later een streepje gekregen , maar dat was een pennestreepje.. deze van jou is wel mooi breed.. en ook best duidelijk..ik zou er vandaag of morgen nog 1 doen.. die zou dan duidelijker moeten zijn of sneller zichtbaar...succes..
Thanks ichtus. Dat doet mij heel goed te horen ja zo dachten ze bij de apotheek ook, nu nog vertrouwen vandaag deed cb weer het zelfde ik weet wel je moet het ook even de tijd geven maar uhuhm dat kan ik heel erg slecht hihi. Ik doe er morgen gewoon nog 1 hihi als ik er aan denk vertel ik het je