@wilma.. doe anders ook een ander merk.. van kv 2 voor 5 euro.. betrouwbaar en goedkoop.. dan zou die zeker positief moeten aangeven. ..
@angel74.....wilde jou voor morgen nog ff heel veel succes wensen met de echo! Laat je ff weten hoe t gegaan is?! Succes!
@sim dank je wel .. heb knap de kriebels haha maar dan weet je wel meer laat het morgen zeker weten hoe het is gegaan moet om kwart v 2 .
nou meiden vandaag de echo gehad .. geen slecht nieuws alleen ben ik nog maar heel pril wat ik zelf ook al verwachte .. ze konden een heel klein vruchtzakje zien en meer nog niet dus heb 7 sept weer een nieuwe echo ... volgens de echo zou ik nu net in de 4e week zitten .... maar ik had ook zelf al rekening gehouden dat ze niet zo heel veel zouden zien omdat ik ook niet precies wist hoever ik was maar wist zelf zeker dat ik niet verder was dan mijn banner ....
mijn test klopt idd wel ja ... maar heb ook die vraag gesteld van of de test vals kan aangeven maar dat kon dus niet... als je dan ongi wordt is het al vroeg misgegaan zeg maar ...maar een test kan niet vals aangeven en zeker niet als die gelijk zichtbaar is .. die nieuwe testen van predictor geven dus zeker niet vals aan ... ben zeker blij en nu duimen dat alles goed mag blijven gaan .
Hi Angel, fijn dat alles goed was en dat je ook nog een nieuwe echo krijgt, dan kan je alles vast beter zien!
oh nog even een toevoeging op mijn eerdere vraag: IK BEN ZWANGER!!!!!!!! woohooooooo wel voor NOD getest maar de strepen liegen er niet om hihi!
Angel: op mijn allereerste echo was ook niet veel te zien behalve het zakje. Ik was toen ongeveer net zo ver als jij. Check mijn album maar eens. De volgende keer was er al veel meer te zien
ff vraagje.. een vriendin stuurde me deze foto via mobiel door.. foto is errug wazig maar er staat live wel een heel licht tweede streepje.. zijn er wizzkids die met fotobewerking hier iets duidelijks van kunnen maken???? ALs ik het wil kan ik hier best een tweede streepje op ontdekken, maar ja.. zoals ik al zei.. tis errug wazig.. jullie mening aub...