ik kan zeker op de 1e een vaag 2e streepje ontdekken, dit is een KV test he die testen altijd vroeg posi ik feliciteer je heel voorzichtig want ik denk dat je zwanger bent.
Ik zie ze ook. Op die foto met 2 stripjes, is de onderste duidelijker dan de bovenste strip. Welke is van vanochtend? Succes
Ja heb negatief getest . Maar heb wel een torenhoge temp, dus ik hoop dat dit gewoon een kwestie is van langzaam HCG aanmaken en laat posi testen.
zie een heel vaag lijntje... zit je nog voor je NOD? anders moet je over een paar dagne nog een x testen! hopenlijk is die dan wat dikker!!!!
Nee meestal op 12 dagen na ei en dat is vandaag. Maar dan wel licht. Dus wie weet is er nog hoop. Bedankt voor het duimen.
kijk en vergelijk. 2 kruidvat testen onder elkaar. de onderste van 27-8 en de andere van vandaag!! Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
dat zijn super mooie testen nogmaals van harte meid geniet er maar van maar waarom zoveel testen? haha ik heb en maar 2 gedaan .. wel licht maar posi .. liefs nic
ik heb wel eerder positief getest (2x) in ander maanden maar toen ging het fout. Dus heb wat geruststelling nodig om te zien dat er een opbouw in HCG te zien is denk. Maar moet inderdaad nu maar eens ophouden denk. Vorige keren was het na 1 dag al niet meer te zien en was dat positief met die ultra's.