Heb 11 juni de prikpil laten zetten voor de aller eerste x en zou hem 11 september opnieuwe moeten laten zetten. Was meer bang dat de klachten die ik had door de prikpil kwam en deed een test en ging er eigenlijk van uit dat die negatief zou zijn maar het was anders..
Het is zeker wel gewenst ik zou hem in september toch niet meer laten zetten omdat we voor een kindje wouden gaan. Deze foto hieronder is de plus wel goed te zien.
Van harte gefeliciteerd dan! Ik zou voor de zekerheid nog wel even door testen, maar als ik zo'n test had als jij zou ik een gat in de lucht springen!
Doe volgende week nog een test maar kan het gewoon niet beseffen eigenlijk mijn man is helemaal blij.
@mama van 5.. die eerste streepjes test is erg duidelijk vind ik.. ik denk ook zwanger. de + testen van kv kan ik neits mee.. daar testte mijn man ook positief mee...dus die gebruik ik nooit meer..de goedkope 2 voor 5 euro van kv daarentegen ben ik helemaal fan van.. maar die eerste test vind ik al overtuigend genoeg hoor!!!!
Nou vanmorgen toch een test gedaan en dan die van 2 voor 5 van de kruidvat. Helaas niks te zien. Nou weet ik ook niet zo goed hoe of wat en denk ook dat ik te vroeg heb getest volgens berekening moet ik het aankomende woensdag a donderdag doen. Hebben net alles nagerekent en gedaan. Die andere test was zo een vroege test die je 5a6 dagen voor je ongi kan doen. Die kruitvat test heb ik gedaan omdat ik niet kon geloven dat die andere positief was en die vroege test is duidelijk positief de streep is net zo dik als de controle streep. Oh meiden weet het even niet meer en wordt gek van die onzekerheid
Welkom bij de club mamavan5.. Ik heb ook positief getest met de predictor en daarna negatief.. Er zijn heel veel meiden die positief testen terwijl het niet zo is en ze toch ongi worden.. Ik ga woensdag weer testen..
Ik had gisteren ook een positieve Predictor vroege test maar vanochtend ook een negatieve test van de Kruidvat(2 voor 5) dus denk toch echt dat die Predictor vals positief was.Hij was wel roze binnen een halve minuut eigenlijk al toen de urine erover heen ging en geen dun streepje maar het feit dat de Kruidvat echt helemaal negatief was is voor mij reden genoeg om aan te nemen dat die Predictor vals posi was.Ben nog maar 10dpo dus nog tijd zat om te testen dus over 2-3 dagen weer een testje.... (ja ja....ken mezelf...hahaha!!)
Die van de kruitvat kun je toch pas doen als je ongi moet worden of overtijd bent ... Of kunnne die ook al eerder dan je ongi ?
Nee die horen eigenlijk niet eerder dan nod maar omdat ze gevoelig zijn word die als 1e gekozen voor nod.Volgens Kruidvat meet het 25hcg. Weet niet precies hoeveel de Predictor vroegtest meet....
lieve meiden pas op met predictor vroege test. de meet namelijk al heel wienig HCG waardoor je al snel positief test terwijl je wel ongi word. dat komt omdat er wss wel een bevruchting is geweest alleen de innesteling niet goed is gegaan.en meetsla weet je dit noet omdat je niet voor nOD test.wil jullie niet bang maken hoor.maar wilde het even gezegt hebben. dus wanneer je met predictor test ,test dan altijd nog maals over 2 a 3 dagen met een andere test
Heb die van mij in mijn album gezet.Zowel gewoon als geopend. Foto is genomen met mijn mobiel dus niet heel erg duidelijk. Het 2e lijntje is in het echt iets duidelijker en op armlengte ook nog te zien maar denk het een vals posi test is omdat de kruidvat echt geen 2 streepjes heeft..
snippie23....ik ga er ook vanuit dat het vals posi is hoor omdat de kruidvat 2 voor 5 euro echt spierwit is.