Even geduld hihi. Moest ze nog plaatsen. Maar nu staan ze erin. De eerste is van gistern en niet gedaan met ochtendurine en de tweede is van maandag en wel gedaan met ochtendurine.
Kent iemand die testen? Geven die ooit een valse uitslag? Voel namelijk niet echt iets. Tenminste niet hetzelfde als bij de zwangerschap van mijn zoontje.
daar is niks vaags en en die is gewoon positief meid GEFELICITEERD! ik heb die testen ook gehad en mijn streepje was vager, mara ook positief
harstikkee zwanger ! Gefeliciteerd. Je hoeft nog niks te voelen. Ik heb dat wel, ik voelde me al dagen voor mijn NOD misselijk. Maar er zijn vrouwen die niks voelen, niks mis mee dus !
whaha veel positiever dan dat kan het haast niet hoor. En elke zwangerschap is anders, kan dus best zijn dat je hele andere dingen voelt/ mee maakt dan bij Jordy. Gefeliciteerd he!
DE HUISARTS HEEFT BLOED AFGENOMEN EN NAAR HET LABO VERSTUURD, WE KRIJGEN DAN DE DAG NADIEN DE UITSLAG
Oww dan is dat denk ik anders in nl want de hs mag geen bloed afnemen.Maar ik ga die vrouw aan de mouw trekken IK WIL OOK EEN TEST!hihihi Knuffs ikke
Hier de foto's van mijn testen, vanochtend gedaan. Had urine opgevangen en dat eerst in de koelkast gezet (het was nog erg vroeg). Daarvoor ook al een keer wezen plassen (om half vier ofzo). Hier met de striptest maar die was wat vlekkerig uitgeslagen (gister niet). Volgens mij door die koude urine hahaha. Wat denken jullie? Wel positief toch? Misschien nog wel een beetje licht... groetjes Nikkie
he nikkie een dikke proficiat en geniet van je roze wolk Kom je kijken bij bevallingstopci maartmama's je bent er van harte welkom
Hallo mensen, Net getest,kon niet meer wachten! Ik zie een heel heel dun lijntje! Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Ik test morgenochtend nog een keer!
Hoi Mpje, Kan je hem plaatsen in het forum? Alle zwangere gefeliciteerd. En alle meide die ongi zijn geworden "op naar de volgende ronde"