En ik weeet nu zeker dat mijn cyclus weer op gang komt, dus volgende week kan ik ook ongesteld worden, dat is weer het andere positieve eraan.. Maar liever een positieve test !
idd die nieuwe van predictor geven al heel snel posi dus zou ook niet te ver voor je nod gaan testen want de kans dat je ongi wordt is er dan nog zeker .. maar vals zijn ze niet .. en het kan dat je met predictor licht posi test en kv nog nega dan heb je nog te weinig hcg zou over een weekje nog een keer testen of zeker nog 3 dagen wachten en mocht je dan nog een predictor doen en hij is ook nog licht maar beter dan die eerste kun je ervan uit gaan dat je wel zwanger bent .. die van predictor word niet super knal van kleur omdat het meer lila is dan roze .. zeg maar .. iedereen heel veel succes hier .. zal voor jullie duimen
Ik heb afgelopen donderdag met predictor positief getest en ik ga woensdag weer testen met een clearblue, als ik wel zwanger ben dan moet die test wel positief aangeven, want da ben ik bijna een week verder..
Hoi Ik had nog een predictor liggen een vroege en heb die gedaan en die was weer positief wel wat lichter als gisteren maar had vandaag ook al meer gedronken en vaak naar de wc geweest. De predictor meet al met een hcg van 12 las ik ergens staat geloof ik ook in de bijsluiter. Onderstaande staat op de predictor site : Je bent zwanger als een roze/ paarse streep zichtbaar is in het testuitslagvenster (T). Ook als de streep zeer licht is, ben je zwanger.
@mamavan5 klopt staat ook in de bijsluiter en de streep is van deze echt meer na de paarse lila kant .. en had dit ook aan mijn vk voorgelegd en die zei ook vals kan niet met een test ... dan geeft die namelijk niks aan of iniedergeval geen kleur .. @ jimmy als je met cb nog nega zou testen dan kan het zijn dat je nog te weinig hcg hebt ... ga voor jullie duimen
mamma van 5, dat lijkt me toch wel een streep hoor. is dit de vroegtest of de gewone van predictor.. voorzichtig gefeliciteerd! Ik heb zo'n zelfde streepje met de vroegtest.. en ben nu in afwachting van een ongie of een positieve gewone test.. xxx september
ik had een dubbel verpakking gekocht van de predictor vroeg test. en had er dus nog een liggen en gedaan vandaag.
@mamavan5 zie zeker een streep hoor is licht maar hij is er wel zo was die eerste van mij ook en zie album van de 17e die is duidelijker daarna niet meer getest .. alvast voorzichtig proficiat
Dit is die van mij, in het echt is de streep net zo breed als de controle streep, maar lichter van kleur..
nou meid zie een streepje hoor .. dit is ook de vroege van predictor toch? ook al is ie licht dat maakt niet uit dat is ook zwanger hoor hhahaha super
Mamavan5 die van gisteren was zeker duidelijker, maar zie wel een lichte streep. Vanaf hoeveel dagen voor NOD kan je die doen? Want de MatCare testen, testen vanaf 6 dagen voor NOD toch?
die nieuwe van predictor is 4 dagen voor nod deze meet vanaf 12 hcg .. en die van matcare weet ik niet geen ervaring mee misschien staat het in de bijsluiter vanaf hoeveel hcg ?? en het is ieder verschillend vanaf wanneer je posi test ligt aan je hcg waarde opdat moment 6 dagen voor je nod testen is wel erg vroeg vind ik persoonlijk dan
Klopt die van gisteren is inderdaad duidelijker maar die had ik ook eerder in de ochtend gedaan en was toen net 1x naar de wc geweest. Die van vandaag is later als gisteren gedaan en had al aardig wat gedronken vandaag en vaak naar de wc geweest. Geen idee of dat er iets mee te maken heeft hoor. Ik wacht het allemaal nog even af en gooi er dan overmorgen ofzo nog een testje tegen aan en dan zien we het wel. Mijn man is helemaal overtuigd en zegt je bent gewoon zwanger klaar maar ik ben er zelf erg onzeker over en durf niet zo goed blij te zijn. Wat denken jullie hoe groot is de kans na de testen van gisteren en vandaag dat ik echt zwanger ben !!!!
nou volgens mij ben je gewoon zwanger hoor ze zijn niet vals ... dat kan niet... maar drinken en veel plassen heeft er zeker mee te maken ... en zekerheid dat het goed gaat heb je nooit natuurlijk die kunnen wij je ook niet geven .. maak gewoon een afspraak met je ha of vk en dan krijg je vanzelf te horen hoe en wat en ben je misschien iets geruster dan nu
Wil morgen de ha ook even bellen en overleggen met hem. Mijn man maakt zich wel zorgen om het feit dat ik eigenlijk nog aan de prikpil ben en daar doorheen dus zwanger ben geworden hij is bang dat het schadelijk is voor de kleine. Hou jullie zeker op de hoogte van alles Mischien toch heel voorzichtig maar blij zijn en minder onzeker zijn. 3 positieve testen in 2 dagen zegt al genoeg zegt mijn man.