foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    gefeliciteerd meid .... je hebt super mooie testen joehoe zo kan het ook ..:)

2. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    De wingerd ;)

Pr.Groenschool heel dicht bij mijn huis ... wel grappig !

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dat is zeker grapig .. tegen over mij is ook een school maar nu weet ik niet of dat de wingerd is ... want er zitten er 2 naast elkaar haha. dan zullen we elkaar vast wel een keer hebben gezien ...

hoeveel kids heb je?
    ik heb er 4 een samengesteld gezin .. allemaal jongens 9 -11-12 -13 en als het allemaal goed gaat 1 van ons samen dus wel super leuk zon groot gezin ..

4. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    tja ... de wingerd zit idd naast een andere school :)

Bij de wingerd staat er een houten klimhuis op het schoolplein, naast een hoge ijzeren glijbaan!

Ik heb 1 zoontje van 4.

Groot gezin dus jij :)

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    oke dan zit die denk ik niet tegen over mij maar links van mij hahah ... wel grappig hoor ... zeker groot gezin maar wel heel leuk ..
    leuk 4 dus net op school .:) en nu bezig voor de 2e??

6. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Nee, niet specifiek bezig hoor ... we zien wel wat er gebeurd! Als er nog 1 bijkomt, dan is het mooi meegenomen, en anders helaas niet :):)

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    gewoon blijven oefenen dat is het leuks haha ... dat hadden wij dus ook hier . eerst was het niet de bedoeling maar toen ik begin dit jaar zwanger raakte door de pil heen (per toeval achter gekomen met de echo) en dit is toen vroeg mis gegaan hadden we wel zoiets van jee wel jammer dus toen hebben we gezegt we blijven oefenen en we zien wel .. dus wel heel spannend allemaal of het nu wel goed gaat enz pfff maakt je wel eens onzeker toen ik aan mijn 1e begon had ik dat heel niet dus merk wel nu je ouder bent dat je er veel meer mee bezig bent of het wel goed gaat enz ....

8. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Sensitest bijvoorbeeld. ;)

9. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Gefeliciteerd MyPrecious! Hele mooi duidelijke testen! :D

10. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    MP heel erg gefeliciteerd, meissie! deze is je van harte gegunt! ik zie je zo nu en dan hier en daar eens posten, en ik ben heel blij voor je!

@hier, helaas heeft voor mij de vroegtest positief gestest en ben ik waarschijnlijk de dupe van een niet goede innesteling geweest want ik heb vandaag wel een beetje bloed gespot, helaas.

toch zou ik de volgende x weer zo een vroegtest doen, als ik het vermoeden zou hebben.

xxx
    september

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb ook gewoon bloed verloren hoeft nietste betekenen hoor...

12. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Bedankt voor alle felicitaties!

Ik las iets over een vroegtest? Ik heb 1x een licht streepje gehad met sensitest. Daarna 2 rondes later nog eens met sensitest getest en toen niks. Denk echt dat valse testen neit bestaan maar dat er dan echt iets gezeten heeft ofzo.

13. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Hier vanmiddag een negatieve test, de voregtest gaf vorige week positief aan, dus ik kan er van uit gaan dat ik niet zwanger ben..
    Nu maar snel ongi worden !

14. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    @ mp: klopt als een bus! ik geloof ook heilig dat er iets met de innesteling niet goed is gegaan oid, want vals positief gaat er bij mij ook niet in! hihi.. hopelijk volgende ronde weer een kans.
    kom uit een vervelende clomidperiode gevolgd door een mk, dus ik ben klaar voor een goede mooie zwangerschap!

@jimmy.. potverdikkies.. dat had ik ook... eerste 2 testen ((vroegtesten) waren goed al was de 2e iets lichter, en de normale test nega.. zucht.. hopelijk komt je menstruatie snel op gang, dan gaan we op naar de volgende ronde!

@ isademi: bedankt voor je reactie! ik kan niet meer dan hopen dat het volgende ronde raak is. voor nu weet ik echt dat deze over is. ik temp naast de testen, en hij heeft een fikse daling gemaakt, dus ik kan er goed vanuitgaan (denk ik) dat het zo is. heb verder ook geen klachten in tegenstelling tot mijn vorige zwangerschap. en jij?? hoe hou jij eea bij??

xxx
    september

15. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Ik zit nu op dag 35 van mn cyclus, mn cyclus is normaal wel lang maar niet zo lang.
    Ik denk dat ik vanavond een testje ga doen.. maar ik twijfel en ik denk niet dat deze posi zal zijn.
    Wat zouden jullie doen? testen of wachten?

16. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    hoi yotsuba,

vervelend he, die onrust.. wel-niet-wel-niet..

ik zou als ik jou was ff wachten met testen tot je morgenochtenpiesje.. dat is het meest geconcentreerd en je hcg verdubbelt per dag. dus dat zou betekenen dat je morgenochtend een streep zou kunnen zien.

als dit niet het geval is, en je ongi blijft weg, dan zou je over een paar dagen nog eens kunnen testen..
    zodra je cyclus 6 a 7 weken is, en geen ongi te bekennen, kan je het beste contact opnemen met je huisarts of gyn. want dan kan er iets anders aan de hand zijn..

laat wat weten als je eruit bent wat je gaat doen, en wat de uitslag is, ben wel benieuwd eigenlijk.

ik duim voor je dat er een dikke vette streep komt te staan (een tweede dan, he.. hihi)

xxx
    september

17. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Ik zou morgenochtend even testen, dan is het idd het meest geconcentreerd..
    Maar wachten is zo lastig, weet er alles van :)

18. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    omg omg omg omg omg omg

Nou jullie berichtjes lees ik nu pas nu ik weer thuis ben.. en een plasje heb gedaan.
    Over een kv test..
    en dit is het resultaat..... ......

19. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Streepje werd zichtbaar tussen de 3e en 4e minuuuuut

20. Olifantje