dank jullie wel het bloeden is nu wel bijna weg ook sins gister avond geen krampen meer alleen een soort spierpijn net boven mijn schaambot en in mijn linkger boven been .. vanochtend nog even een cb test gedaan had alleen maar predictor vroeg gedaan en afgelopen zaterdag een pr vroeg en normale de vroege was posi en die andere niet nu cb ook licht posi dus snap hier echt niks meer van .... ga er wel vanuit dat het niet goed is ... hoop dat maandag de echo meer duidelijkheid geeft ..
Angel, wat ontzettend rot! Je droom valt echt in duigen he, op zo'n moment.. Het HcG daalt inderdaad niet direct. Je kunt het beste dagelijks een testje van het Kruidvat doen. Lekker goedkoop en erg duidelijk. Heb ik toen ook gedaan en na een week was goed duidelijk dat het miskraam betrof - de testen werder lichter. Toch heeft het uiteindelijk 5 weken geduurd voordat het HcG uit mijn urine was. Misschien de VK even bellen voor een echo; destijds kon ik direct komen. Dat lucht wel heel erg op! Succes!
@bo dank je wel .. komt zeker hard aan .... heb maandag een echo die stond al vast heb 20aug een echo gehad en daar was nog niet echt wat op te zien alleen verdikt slijmvlies en ze dacht een heel innieminnie vruchtzakje te zien zitten .. dus vandaar 7-9 terug maar had nog gevraagd na die vroege test van predictor en of ik nog een test zou herhalen . ze zei nergens voor nodig want het kost je alleen maar geld enz ... nu had ik afgelopen zaterdag toch nog een test gedaan eerst de normale van prector die was nega toen die vroege en die was wel posi dus had wel een vreemd gevoel maar goed gebeld met de vk en die zei de een heeft al meer hcg dan de ander moest me geen zorgen maken en gewoon de echo afwachten .. gister begon ik dus met roze afscheiding maar in de middag rood verlies en lichte buikkramp dus niet goed ... had er idd een raar gevoel bij ook omdat die normale test van predc nega was ... vanacht niet echt gevloeid en vandaag ook niet als er een drupje in mijn inleg zit dan is het met een min bruin dus geen idee ... vandaar dat ik toch nog een test gedaan heb nu van cb en die is wel licht posi ,.... doe idd dit weekend nog een test is die donkerder dan ziet het er miss nog posi uit is die net zo dan is het echt niet goed ... maar wordt er wel onzeker en verdrietig van ... hoop dat het maandag duidelijke wordt .... liefs nic
Zou het niet kunnen dat die eerste testen vals positief waren? Je hoort het zovaak over die predictor testen.. Alvast heel veel sterkte! Ik hoop dat er maandag wat te zien is!
ik snap je onzekerheid ik zou er ook gek van worden ik hoop dat je maandag meer duidelijkheid krijgt en dat je gewoon een mooi kindje in je buik hebt heel veel sucees en we horen het wel
vals bestaat niet!!! er is dan een bevruchting geweest maar niet goed in genesteld!!! heel veel noemen het dan vals maar mijn gyn zegt dat vals niet bestaat.
Hoi meiden, dit wordt een dubbel berichtje helaas... ik wil eerst jimmy feliciteren met haar overduidelijke zwangerschap!!!! leuk meis! zo zie je maar dat die vroegtesten best oke zijn! en voor nic. een hele hele dikke digiknuf *** ik blijf duimen dat het allemaal nog goed zit voor je, en wens je echt heeeel veel sterkte deze slopende dagen.. ik zit hier alweer te popelen om aan de klus te gaan, al zal mijn ei nog wel even op zich laten wachten.. xxx
Vals bestaat echt wel !!!! Ik heb ooit eens een proef gedaan met de Romed testen. Ik heb simpelweg kraanwater in een bakje gedaan. En daarmee een test gedaan (waren goedkoop, dus de moeite waard) .. en raaraa ..... er verscheen direct een lichte roze 2e streep! Als ik deze met urine had gedaan, dan had ik zeker gedacht zwanger te zijn .. maar echt vals positief was die wel, want de test was gedaan met alleen water ! Ik zal eind van de maand eens een predictor vroeg-test gaan testen met water ...
hmm astrid dat is echt een zeer kwalijke zaak! wat een floepers joh van romed. heb je ze dat nog laten weten? Ikzelf heb met Predictor vroegtest getest en kan me haast niet voorstellen dat zo'n marktleider het zich kan permiteren om zo'n misleidende test op de markt te brengen. Ik ben heel benieuwd wat de testuitslag is als je dat hebt gedaan. laat je het nog even weten?? groetjes , september
Ja, mee geconfronteerd, maar de "handelaar" zei dat ze nog contact moesten leggen met de fabrikant ... dit is nu ruim een jaar geleden en nooit meer wat op gehoord! En natuurlijk laat ik weten wat de predictortest doet met mijn water-test
Had best een pittige mail naar hun gestuurd. Hieronder hun antwoord. Mijn antwoord van predictor : Hartelijk dank voor uw e-mail. De Predictor Zwangerschapstest test op het HCG hormoon. Deze is aantoonbaar indien er een bevruchting heeft plaatsgevonden. Na een bevruchting komt er binnen 24 uur HCG hormoon vrij. Verder kan het zo zijn dat er wel sprake is geweest van een bevruchting (waardoor het HCG hormoon is aangetoond) maar geen sprake is van een innesteling. Dit is een natuurlijk (lichamelijk) proces. Het komt in 25% van de gevallen voor dat een zwangerschap vroegtijdig wordt afgebroken. Wij adviseren u dan ook, om na een positieve testuitslag, enkele dagen af te wachten of de menstruatie daadwerkelijk uitblijft, om zo na te gaan of er sprake is geweest van een bevruchting, en tevens een innesteling. Pas dan is er sprake van een zwangerschap. U geeft aan dat de er geen HCG concentratie meer aantoonbaar was. Er is dan waarschijnlijk een bevruchting geweest, maar de bevruchtte eicel is verloren gegaan. Hierdoor neemt het HCG hormoon binnen 24 uur sterk af, waardoor een bloedafname het HCG hormoon niet meer kan aantonen. Wij vertrouwen erop u hiermede voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Nandita Bhawaniebhiek Consumentenservice Predictor
@september dank je voor de knuf .. is idd slopend die onzekerheid .. en ik geloof ook nog steeds in de test van predictor hoor dit was toch wel 1 van de eerste die op de markt kwam met de thuistesten en zoiets kunnen ze zich zeker niet perimenteren .. ik wacht af morgen en zondag test ik nog een keer .. laat het hier weten .. @mamavan5 snap best dat je boos bent en teleurgesteld.. want je had niet alleen met die van predictor getest maar ook posi met het + van kv en cb en die waren ook licht posi toen ik in je album keek dus daarom snap ik het niet helemaal meer... als ik het mis heb hoor ik het graag maar heb ze toch echt in je album zien staan ...en zie ook dat je mijn krabbel hebt verwijderd .. bedoel het niet verkeerd maar wou je even een opbeurend berichtje doen meer niet..
hoi van romed geloof ik het meteen mannen zijn dan ook zwanger maar weet je wat het is met romed testen want ik heb ze is een mail gestuurt daar over bij mij gaf die ook 2 streepjes aan maar hun zegen ook de romed test is pas positief als het 2de streepje donkerder is dan de controle streep of even donker dan is die pas positief als die lichter is da is die negatief een hele rare test en ik zal hem dan ook nooit meer doen :x