wat is het toch fijn om een bevestiging te krijgen! Vriend zei al dat ik het me verbeelde, maar hier kan hij toch niet omheen!
ik zie ook zeker streepjes. om je man te overtuigen doe je over een paar dagen gewoon nog een test en dan weet je het zeker.
hallo allemaal, het is om wat van te krijgen die testen die niet duidelijk zijn he... vraagje, ik heb op 19 november, dat superslijmerig gedoe gehad, dus ja, duidelijk mijn ei dacht ik...dus dan tel ik 14 dagen erbij en dat zou dan mijn nod moeten zijn of niet? Twee dagen overtijd nu, ik heb deze ochtend getest: niks! kan dat later uitkomen, of staan de duivels al klaar? groetjes
hallo allemaal ik heb ook zo n vage test dat ik niet zeker weet of het nou wel of niet zo is morgen doe ik een nieuwe en zal dan nieuwe foto proberen te plaatsen. op deze staat trouwens wel een licht streepje (niet echt duidenlijk met foon gemaakt) en op de dipstick van sensitest niet vandaar me twijfel alle meiden met posi test van harte gefeliciteerd groetjes
http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... ic_id=4774 Test op dag 37 (net als eerste ronde). Achteraf bleek bij de echo dat de tweede ronde 28 dagen had geduurd, dus test bij 9 dagen overtijd.
Yep! Een hele duidelijke streep. Als de flits hem ook nog lichter heeft gemaakt.....ik feliciteer je vast! Liefs, Elisabeth
Of op dezelfde manier dat je een temperatuurkaart plaatst of via je eigen album (foto uploaden, dan kun je foto uit je computer kiezen) Liefs Syl
hey ladies... kijken jullie eens in mijn album.... wel goed kijken hoor... ik zie vaag een 2e streepje... wie o wie nog meer?
Hey Bianc, Ik zie hem ook hoor! Was dit streepje er binnen de tijd? Over een paar daagjes een super streep! Groetjes, Druppie
nou of hij er binnen de tijd was weet ik niet precies... heb nog 5 min in het toilet gekene, zag niets...niet eht goed licht... maar wilde een dikke streep zien haha na 1 1/2 uur mannetje uit bed en die gaat voor het raam staan en roep, "hey schat, ik zie hem wel hoor" ik snel kijken en ja hoor...heel licht....