Ik heb contact gehad met predictor en ik mag mijn twee testen opsturen met mijn klacht erbij en mijn gegevens, dan gaan ze er over vergaderen.. Ik geef het weinig kans hoor, maar ja.. Als iedereen dit nu doet, wel een positieve test maar helemaal niet zwanger..
ik vind het echt zo erg dat die predictor zo vaak valse streepjes geeft , ik vind dat gewoon weg niet kunnen ...Je betaald er een boel geld voor en dat is dan nog niet het ergste , maar je bent al helemaal in de 7e hemel dat er waarschijnlijk iets moois in je groeit ..
hoi , dat kan bij paint , gewoon op je foto klikken met rechter muisknop en dan openen in.. en dan paint en ik paint boven in de balk : afbeelding klikken en dan negatief. x
echt erg jimmy, als ik niet zwanger ben dan ga ik hem ook opsturen. Maar mijn streepje begint flink zijn kleur te verliezen. Hij gaat niet weg hoor,maar hij ziet er minder duidelijk uit. Wat ik inderdaad zo erg vind is dat je,je er eigenlijk toch heel erg blij mee voelt. Je bent in de 7e hemel en opeens blijkt het nep. Het KAN en MAG gewoon niet gebeuren. als ik jou was zou ik toch 1 test houden. mogelijk kan je (met meerdere mensen) er nog een zaak van maken.... Als je ze nu allebij opstuurt denk ik niet dat er echt wat mee gebeurd,maar kun jij niks meer bewijzen....
tnx lydia is me gelukt Daar zag je het natuurlijk ook op maarja dat was bij jimmy niet anders. ik vind het schandalig! Ik hoop echt dat je heel snel zwanger bent.
Geen idee..ik denk het bijna niet, want de testen zijn voor 99% betrouwbaar, dus ze hebben altijd iets om hun zelf in te dekken. Je hebt geen poot om op te staan
meiden wat erg om allemaal te lezen over die predictor testen! Er komt bij mij dus nooit meer een predictor over de drempel! Schandalig zeg! Ik kan er niet over uit en heb er ook geen woorden voor!
jimmy demk dat het heel erg moeilijk gaat worden om je geld terug te krijgen. Ik kreeg van hun een reactie terug en daar stond in dat ik wel zwanger was maar hcg heel snel uit je bloed is. Ik terug gemailt en gezegd luister eens op de dag van de bloedtest een test gedaan van jullie en positief. Hier heb ik nog niks op terug gehoord. Die testen komen er hier ook echt niet meer in.
Ik heb ze dus gebeld en ik was toen best wel boos.. Ik denk dat ik ook niets van hun hoor.. Ik ben trouwens vandaag ongesteld geworden, joepie, na 108 dagen !!
Jeetje meiden, verschrikkelijk zeg met die testen van predictor ! Heel even zit je op een wolk en dan val je er wel heel hard vanaf he. Heb het ook gehad maar dan met een test van sensitest.....ook een klacht ingediend maar nooit meer wat van gehoord. Ja een email waarin stond dat de test 99% betrouwbaar is dus dat er altijd iets mis kan gaan.......... Succes allemaal verder meiden. Hier ook geen predictor meer in huis ! Liefs belin
Jeetje meiden... wat een gekl**t met die predictor testen. Katootje...als ik in je album kijk zie ik duidelijk een lichte streep maar omdat hij zo licht is durf ik je nog niet te feliciteren. Probeer het anders nog een x over 2 dagen?? (met een kv test of een andere...) Misschien was je eisprong iets later dan anders?? Of dat het al heel vroeg is misgegaan??? getsie...wat een onzekerheid! Sterkte meid!
nou meiden ik denk dat ook ik dus zo'n zogenaamde "1%" fout had. Volgens mij niet zwanger hoor. Ik merk wel dat ik wat klachtjes heb (vergeet opeens heel veel,laat van alles uit mn handen vallen,alles kwijt zijn) nooit heb ik daar last van. Maar ik ga me dr niet op richten,want ik wordt er anders gek van. Ik heb gisteren en vandaag Kv test gedaan en ik heb helaas geen duidelijker wordend streepje. Och wel een heeel ver streepje hoor en nu is hij nog steeds aan het verkleuren,maar daar geloof ik niet meer in. Ik moet gewoon een duidelijke streep hebben,anders doet het me niks meer. en dan zou je dat toch na die van predictor inmiddels wel donkerder moeten worden lijkt me. echt balen want die van predictor was echt heel duidelijk en ik schrok gewoon van blijdschap toen ik hem zag binnen de 5 min. maarja... jammer...dokter maar weer bellen voor volgende ronde met verhoging van de clomid. bah... mn hormonen worden dr niet gelukkig van :-S
hoewel... ik zie net dat hij toch al wel sneller en donkerder is als de vorige van gister ochtend maar nog niet binnen de 5 min die is aangegeven. ik zal vandaag eens proberen hem nog op de foto te krijgen. Het is nu dus een kruidvat test die vermoedelijk wel meer HCG nodig heeft als de predictor.... (kruidvat 20 HCG en predictor 12.5 begreep ik) maarja het lijkt me alsnog logischer als hij dan inmiddels al wel eraf zou moeten knallen,of zie ik dat verkeerd?
hoi katootje, Heb je de kruidvat 2 voor 5 euro gedaan?? En heb je er een foto van?? Die zijn over het algemeen best betrouwbaar hoor. Ik had bij mijn vorige zwangerschap (helaas miskraam) Al heel vroeg een heeeeeeeeeeeeeeel licht streepje. die ook maar heel langzaam donkerder werd. Maar ik was wel zwanger. Grtjs Nanny.
hoi nanny, wat onwijs naar voor je! Ik hoop dat het snel wel goed gaat! Hoe lang was je zwanger? Ik heb een foto geuplode,maar ik schaam me dr eigenlijk nog een soort van voor,want je ziet echt bijna niets. In werkelijkheid zie je het wel duidelijk,maar op de foto nauwelijks te zien. mensen met lapotop kunnen het misschien wel een klein beetje zien. Ik zat me net uit te rekenen dat hij dan misschien toch reageert op de 24 hcg die ik dan nu in mijn bloed zou kunnen hebben als het verdubbeld.... dus dan zou het donderdag pas echt duidelijker moeten zijn zou het nog kunnen denken jullie? En kunnen we met elkaar niet iets doen tegen die testen die zo slecht zijn? Ik vind het vreselijk dat mensen dit moeten meemaken! ongeloofelijk. Ze weten nauwelijks wat een vrouw moet doormaken,en zeker als ze al jarenlang bezig zijn met een kindje krijgen. Ik wil best een petitie tekenen ofzo liefs!!!
Katootje, ik zie wel wat vaags. Ik moet je zeggen dat ik een miskraam achter de rug heb en exact zo'n test heb. Mijn hcg was 1.3 maar ik schijn wel restweefsel te hebben van de zwangerschap. Hoe dat kan is mij een raadsel. Maar in elk geval heb ik dus ook zo'n test. Vaag he....
Hoi Katootje, Ik was iets meer dan 6 weken zwanger. Ik heb net naar je foto gekeken en ik zie een streepje hoor. Ik ben ondertussen expert streepjes kijken. Ik gebruikt alleen die testen van de kruidvat die hebben me nog niet echt in de steek gelaten hoor. 1 keer had ik ook zo'n streepje toen werd ik ongesteld ( toen wist ik mijn lengte van mijn cyclus niet dus kan een vmk zijn geweest) Ik zou over een paar daagjes nog eens testen succes ermee! Grtjs Nanny.