foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    hoi loe,

tnx voor je reactie. Wat erg voor je! Ik hoop dat je snel toch ook de vreugde van het zwanger zijn mag ervaren (net als iedereen van ons) Ik leef altijd erg mee met mensen met een miskraam. Ik moet zeggen dat ik ook best wel ongesteldheidsgevoelentjes heb in m'n buik,maarja dat heb je ook bij zwanger zijn. en aangezien ik nog nooit zwanger maar ook bijna nooit ongesteld ben kan ik dat toch niet uit elkaar houden hihi. Ik hoop natuurlijk dat er nog kans is dat ik zwanger ben. Ik heb al tig keer kruidvattests gehad en heb dus weleens vaker zo getest maar dat was waarschijnlijk toch een vroegtijdig fout gegaan ontdanks dat ik geen bloeding had. Want ik had zelfs mijn man laten plassen op zo'n test en die had helemaal niks,ook niet veeeel later. En nu heb ik dus weer zo'n hele lichte test... xxxx

2. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Wij balen er ook enorm vanen vooral om het feit dat het er waarschijnlijk twee waren. Zie mijn foto op pagina 928 van dit onderwerp die was ook zo licht. Ik wens je heel veel succes en dat je over een aantal dagen maar een vreugde dansje mag doen ;).

grtjs Nanny.

3. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    snik ik krijg hem niet geopent nanny? Heb je hem nog ergens anders staan?

4. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    jeminee pittig hoor nanny,ik vind het heel erg! Ik hoop dat jullie snel wel geluk hebben. Ookal krijg je er die twee wondertjes niet mee terug :(
    xxxx

5. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
  6. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Kijk dit was ook een vage moet je ook in alle hoeken kijken! ik heb toen ook die van cb met zwangerschaps indicator en die zei ook zwanger 2+

7. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    nou idd nanny die lijkt wel op die van mij!! Kwam dat streepje bij jou ook IETS later als de 5 min en dat hij daarna donkerder opdroogte? Ik had het ook gedaan toen ik zeker wist dat ik niet zwanger kon zijn om het na mijn ervaring dat hij wel opeens begon op te drogen met een streepje te kijken of het vaker gebeurde,maar dit was niet het geval. Dus het lijkt erop dat hij het ppas echt doet met HCG... dat geeft me toch weer moed om het aankomende donderdag nog eens te bekijken.... Zou zo bizar zijn dat de moeder van mijn man het drie weken geleden al zeker wist. Ze twijfelde er geen moment aan en zei tegen mijn man; die is zwanger,geen twijfel mogelijk. ze zag 'iets' aan mij. maar het kan makkelijk ook het hormoon gebruik zijn wat ze zag. Al die hormonen die je slikt zijn ook niet altijd even 'gewoon' ;) Maar het zou dus alsnog kunenn nanny dat ik zwanger ben? Heb je in die zes weken wel een keer duidelijk getest? En weten ze ook hoe het fout heeft kunnen gaan bij jou?

8. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    De test die er echt afknalde was ook pas met 5 1/2 week of zo. De testen werden met de dag wel iets donkerder. De verloskundige dacht gewoon pure pech. Maar mocht het nog een keer gebeuren ( dit was de tweede keer eerste keer een MA) Dan gaan ze verder onderzoek doen. Maar dan maar hopen dat dat niet gebeurt natuurlijk.

Grtjs Nanny

9. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    nou meiden,ik baal best wel... vannochtend nog een test gedaan,niet heel helder hoor. Ik vind het zo jammer... Ik ga er maar vanuit dat het weer drie dubbel niks is. Wat een teleurstelling toch elke keer weer. Er kwam wel een streepje en was IETS donkerder dan die van gister,maar ik ben best teleurgesteld. Vanmiddag nog 1 van testjezelf gedaan,maar dat was helemaal 0,01 streepje. Je zag misschien net een schaduwtje... zucht...wat een teleurstelling toch na die hele duidelijke predictor test. Ik ben er best verdrietig over
    (tsja mijn hormonen zijn best in getalen aanwezig) ik voel dat er wat rommelt in mijn buik enzo,en heb ook wat ongesteldheidskrampjes,maar nog geen bloed...... och ja..... hoe gaat het bij de rest?

10. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ katootje, Mijn testen werden ook maar langzamer donkerder hoor. wrom probeer je die van cb met indicator niet of een bloedtest bij de huisarts weet je gelijk meer.

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Katootje: ik zie op allebei je testen (KV en CB) wel een streepje!

12. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    hoii meiden ik heb nog een foto geplaatst die van vannochtend met aflopend de testen van gister en eergister. is niet altijd precies binnen de 5 min wel binnen het half uur. ik ben erg benieuwd of jullie vinden dat hij donkerder wordt. xxxx

13. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    katootje hij lijkt wel donkerder te worden maar het duurt wel lang, zeker als je 3 dagen overtijd bent.
    Kan je eisprong later zijn geweest?

14. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    ja dat zou zeker kunnen berbel. ik heb provera en clomid geslikt. Onduidelijk is dan wanneer de eisprong is omdat ik niet heb kunnen bloedprikken of dit gelukt is. Ik begon op 13 aug met provera. Deze slikte ik 5 dagen waarop er daarna drie dagen "rust" waren waarbij je dan moet menstrueren. Dit is prima gebeurt. Op dag 18 begon mijn menstruatie en dus dag 1 van de cyclus. Daarna 5 dagen clomid 5 mg. dus mijn eisprong kan later zijn geweest als ik heb ingevuld omdat ik een cyclus van 28 dagen opgaf maar dat zou volgens het boekje zijn. Dus het zou heel goed kunnen dat het pas een aantal dagen later een eisprong was. dus het zou nog kunnen?

15. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    ps test van vanochtend ligt dus bovenin ;)

16. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ katootje, ik vind hem toch wel duidelijker worden hoor. Zo daar blijf ik bij hihihi. Succes meid hoop het voor je.

grtjs Nanny.

17. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    toch wel? hahaha ik ben steeds zo teleurgesteld dat hij er niet met de dag "afspat" dat ik steeds denk neuhhh zal wel niet ;) Maar als ik het zo op een rijtje legte dan dacht ik opeens heee volgens mij is toch wel donkerder... en kruidvat geeft echt geen streepjes toch als het niet zo is? :-D

xxx onzeker meisje ;)

18. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    als ik nou mijn testen had bewaart had ik je er een foto van kunnen maken. ALS het lukt kan je een paar dagen wachtten of die van cb met indicator gebruiken. succes!

19. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    ik ben zo bang dat als ik een cb doe dat hij dan ook weer aangeeft niet zwanger ;) Aangezien ze toch elke keer niet zo heel snel kleuren hihi... brrrr spannend

20. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Ik snap hem!

Deel Deze Pagina