foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    ja jij hebt het ook meegemaakt!! ben blij dat ik niet de enige ben... ;)

2. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Als je eisprong wat later was is het niet raar dat het lichte streepjes zijn.
    Spannend hoor, ik duim voor je.

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Katootje... stonden de streepjes er binnen de afleestijd? Of daarna?

Groetjes Cyntje78

4. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    ze staan er telkens wel in de 5 min maar ze kleuren later wel donkerder bij. Soms ook wel net na de 5 min maar nooit pas na een uur ofzo. wel binnen een half uur.

5. gimena

gimena Niet meer actief

@Katootje volgends mijn ben je gewoon zwanger!!
    zulke testen had ik ook aan het begin van de kruidvat!!

6. SaschaH

SaschaH Actief lid

13 aug 2009
    461
    0
    0
    Katootje,

Ik voel met je mee, heb een beetje hetzelfde. Gisterenavond een lichte streep bij de predictor test en een lichte streep bij de CB test (niet digi), vanmorgen een lichte streep bij de Predictortest. Aangezien ik las dat deze niet heel betrouwbaar zijn, nu maar de KV-testen gehaald en die straks maar proberen.
    Kan alleen niet aangeven of ik nog voor of op mijn NOD zit, mijn cyclus wisselt nog wel eens :x.

Ben erg beniewd naar jouw vervolg en wens je veel succes! Hoop op goed resultaat voor je.

7. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    hihi ja ik had zoals je in mijn album kan zien een hele "mooie" predictor test. vrijwel gelijk te zien,maar opeens hoorde ik idd ook dat ze niet echt betrouwbaar waren. Kruidvat laat veel minder activiteit zien. Het is zoooo spannend. Ik heb wel de kwaaltjes. Vandaag begon rugpijn opeens op te spelen (of komt het door al het vergaderen hihi) en ik voel wat steekjes hier en daar,vergeet heel veel en ben alles kwijt (heb ik nooooit) en mn schoonmoeder zei het drie weken geleden al. maarja ik ben erg angstig omdat het de vorige keer hetzelfde liep. welliswaar niet zo duidelijk als nu,maar toen had ik van de kruidvat ook wat streepjes en die bleken later toch echt niet te kloppen.... (na bloedtest bij de dokter) Nu vanmiddag (wel na wat bekertjes drinken) geen posi test :( Dus ik weet het gewoon niet.... Ik hoop echt echt echt echt dat jullie gelijk hebben want ik zou het ZOOOOOOOO leuk vinden! ;)

Jeetje spannend hoor!! ik leef ook met jou mee!! Vertel maar hoe het bij jou loopt!! Het liefst zou je een test willen die je wel 100 keer kan gebruiken he ?hihi of even zelf een bloedtestje doen. Dat gekke bloedprikken moet ik nou tegenwoordig óók al zelf betalen!!! 12 euro nog wat per keer!! jullie ook?

XXX

8. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    ps sasha mijn cyclus is dus ook geen touw aan vast te knopen hihi ik vraag me af of ik er wel 1 heb :) wordt vanauit mezelf echt bijna never ongesteld,dus vandaar ook provera/clomid

meidd ik ben heeeeel benieuwd!! xxx

9. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    weet je wat ik zo frustrerend vind en een ieder vast wel herkent... dat is dat als je posi test je na een aantal dagen de hele tijd ook het "gevoel" hebt dat je zwanger bent... pfff en dat is zooo lastig uit je hoofd te zetten... elke keer vergeet je het wel maar zit het toch nog in je achterhoofd en denk je; wat houdt me ookal weer zoveel bezig? Oh ja ik ben MISSCHIEN zwanger ;)

10. SaschaH

SaschaH Actief lid

13 aug 2009
    461
    0
    0
    Heel herkenbaar! Testen, testen, testen en elke maand maar weer zeggen: nu ga ik me er eens niet zo door laten opfokken! En elke maand is het weer spanning alom.
    Gisteren dolblij met mijn lichte streepje op de predictor, totdat ik het forum las :x.
    Jouw testen zien er echt hetzelfde uit als de mijne, dus ik help het je hopen meis!

Kwaaltjes heb ik niet echt, behalve last van mijn ogen en dingen vergeten (maar dat kan ook komen omdat ik de hele dag maar met 1 ding bezig ben;)). Vorige maand had ik opeens joekels van (.)(.) en ik dacht allerelei andere kwalen, maar deze heb ik me kennelijk verbeeld.
    Het rommelt wat in m'n buik, maar ach, ik hang er maar niet te veel aan op.

Goh, dus de KV testen waren ook niet betrouwbaar bij jou. Dat is wel teleurstellend elke keer. Ik hoop voor je op goed nieuws!
    Ga je nog testen of bloed laten prikken?

11. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    hoi hoi,

ik heb net de digitale test gedaan van clear blue met indicator maar helaas niet zwanger. Ik ga er maar vanuit dat de andere testen dus niet klopte. Het is jammer en weer erg teleurstellend,maar voor mij is het hoofdstuk nu maar weer afgesloten. het heeft me deze maand alweer snel zo'n 70 euro gekost al die testen (tsja die firma wordt er wel rijk van) en die kruidvattesten beginnen bij mij dus al veel minder betrouwbaar te lijken :( ik baal wel een beetje,maarja....

12. SaschaH

SaschaH Actief lid

13 aug 2009
    461
    0
    0
    :xKatootje, BALEN! Waarom moet alles nu zo verwarrend en onduidelijk zijn alvorens je iets zeker weet!
    En dat die KV testen ook opeens niet eenduidig zijn!

Nou, sorry voor je, meis.

13. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    tsja ik heb echt werkelijk geen idee.... ik wordt er zooo moedeloos van... Die predictor daar begon het mee hahaha... menigeen was met zo'n test al naar de dokter gegaan.... en daarna de ietwat lichtere van kruidvat en nu heel duidelijk : niet zwanger.. tsja kan je daar nog om heen? :(

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Katootje.. toen mijn kv testen zo licht waren (ik zie wel degelijk een streep..) gaf de digi ook nog negatief aan.. zelfs die met indicator.. ik zou over 2 dagen bij geen ongi nog een keer met kv testen.. dan zie je duidelijk verschil meid...ik zeg ZWANGER!!!

15. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    ooo wauw echt waar? als iemand het heeft meegemaakt dan wordt ik wel weer blij!!! Ik vind het allemaal ZO vaag!!! Ik hoop het zoooo! Ik wil alleen geen valse hoop hebben. Wat deed jou besluiten om later alsnog te testen? Ik heb nu echt zoiets van; dan niet... Ik blijf het vreemd vinden dat die testen wel zwanger aangeven en die digitale niet. Ik heb de foto's ook in negatief gezet en je ziet ze toch echt duidelijk wel oplichten. Ik hoop het zooo ;)

Hoe is het dan toch mogelijk dat hij een paar dagen zo licht is,maar wel wat aangeeft en die digitale niet? ik bedoel die digitale zegt al vanaf vier dagen voor NOD te kunnen testen en de kruidvat toch ook pas vanaf 20 hcg. ik snap er niks meer van... andere mensen ervaringen????

16. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger :$ alles spreekt er toch voor, je bent niet ongi, je bent3 dagen overtijd en je hebt ook nog eens 3 positieve testen :p en die worden mettertijd wel duidelijker hoor :D

de ene zwangere maakt nu eenmaal sneller hcg aan dan de andere!

succes en geniet nou maar gewoon ;)

17. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    de overtijd hoeft niet helemaal te kloppen omdat ik geen vaste cyclus heb (vandaar clomid) maar ik weet het echt niet ;) De hcg aanmaak moet toch verdubbelen ;) En ik ben al vanaf zaterdag bezig met testjes. de kruidvattesten worden mogelijk wat donkerder en daar zou ik het uit op kunnen maken maar blijf het vreemd vinden dat de digitale dan toch echt zegt niet zwanger ik wacht in spanning. bedankt voor je reactie en ik hoop dat je snapt waarom ik niet gelukkig kan zijn hahahha ;) en jij natuurlijk hartstikke gefeliciteerd!!!!

ps het waren 4 posi testen en 2 nega ;)

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    je hcg verdubbelt tussen de 24 en de 72 volgens mij en als je een heel erg klein beetje hcg hebt en dat verdubbelt heb je nog steeds maar en klein beetje hcg , dus het zou nog kunnen , ik denk wel dat je test over dag of 2 duidelijker zou moeten zijn ......

19. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    Allereerst feli met je zwangerschap marjon. Je hebt gelijk wat je zegt over het kleine beetje. Ik heb de hoop al een beetje opgegeven en ben best teleurgesteld over de 4 positieve testen,maarja we zien het wel.......weet iemand of je bij gebruik van clomid ook ongesteld hoort te worden? neem aan van wel,maar omdat ik zelf uit mezelf bijna nooit menstrueer.... Ik ga anders volgende week weer naar de dokter...zucht... hihi ik zie mezelf al weer gaan net als de vorige keer met mn testjes... toen kwam ik daar met 10 van mn testen,allemaal streepjes en mn man er over 1 laten plassen,die ook laten zien en de dokter? die lag onder de tafel van het lachen :-D hahahaa maarja,ik kan er ook niks aan doen dak steeds streepjes krijg (mijn man dus niet ;))

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    kan het zijn dat je door de clomid misschien van die lichte testen krijgt , da's toch ook een hormoon ?

Deel Deze Pagina