nope...stond duidelijk in de bijsluiters dat er van de clomid GÉÉN reactie is op de testen.... Alleen als je echte hormonen spuit die uit de HCG van zwangere vrouwen komt... dus dat kan het niet zijn. Bij de eerste hele duidelijke test van predictor stond dat al. (omdat ik me dat idd ook af vroeg heb ik dat opgezocht) zit geen HCG in clomid en het is al weeeeeken geleden dat ik die pilletjes heb geslikt.
Katootje, da's nu het fijne van dit forum, er zijn zo veel ervaringsdeskundigen. Hoop voor je dat je niet ongi wordt en gewoon zwanger bent! Zelf had ik zojuist met de KV een lichte streep. Ging ik net even douchen en even wat onderhoud plegen, afdrogen en toen erg geschrokken. Bloed aan mijn handdoek! Aargh. Droom in duigen. Maar wat blijkt: ik had ergens misgeschoren. Poeh! Ik wacht nog maar weer tot morgenochtend of overmorgenochtend, dan hoop ik eens een dikke streep te zien. De CB digi laat ik nog maar even liggen, veel te bang dat ie niet zwanger zegt. Stom he? @ the rest: succes!
dat was schrikken , voortaan je mesjes beter onder controle houden !! @Katootje , ik nog hard voor je duimen .............
oei sasha dat is idd even schrikken!!! Ik hoop dat jij gewoon dalijk VET posie test!!! Slik je ook hormonen of wordt je gewoon van jezelf netjes ongesteld? Jaaa ik ben dus ook telkens bang met die digitale en dat is tot nu toe ook niet onterecht gebleken hihi Ik hoop dat hij het fout had,maarja waar kan je dan nog je zekerheid vandaan halen he als je steeds de uitslagen niet gelooft hahaha :-D Zijn er meer die negatief hadden getest met de digi en posi met kruidvat? xxxx
tja en toch blijf ik erbij een streep komt niet vanzelf ja misschien op 1 testje maar toch niet op 4? ik heb 1 testje gedaan 3 dagen na mijn nod en daar stond een streep! dus ik ging er van uit dat ik dan ook zwanger was en heb verder niet meer getest! hihi en zie banner ze zit er toch echt hoor overigens had ik ook met kv 2 voor 5 getest
Ik heb bij mijn 1e 2 zwangerschappen ook maar 1 xtje getest , maar toen we voor nummer 3 gingen en het gedonder begon en dan slaat de onzekerheid toe en dan blijf je testen....
ik had juist bij mijn eerste 2 zwangerschappen meerdere keren getest hihi maar nu dus maar 1 x,vond ik wel genoeg maarja bij de eerste 2 zijn ook al wat jaartjes verstreken inmiddels
kijk en dat bedoel ik nou haha er zijn mensen die maar 1 keer testen. Moet je,je voorstellen dat ik dat had gedaan en daarna toch van die onduidelijke testen. Ongeloofelijk.Ik hoop dat je gelijk hebt en dat ik gewoon zwanger ben! voor jou begint het lekker op te schieten heeeerlijk!! xxxx
katootje ik hoop dat je snel duidelijkheid heb en dat je natuurlijk hartstikke zwanger bent!!! En marjon VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!! Geniet er lekker van meis
Nee, geen extra middelen voor mij, hoewel mijn cyclus ook onvoorspelbaar is. Ik hoop zo voor je dat je binnenkort een dikke vette streep ziet! Te lezen in de verhalen van de andere meiden kan het nog alle kanten op! Ik zal voortaan maar heel voorzichtig zijn met scheren ja, was wel even schrikken. Bijna vriend uit vergadering gebeld, gelukkig werkten mijn hersenen nog een beetje.. Nou succes weer meiden!
hihi sasha dat zou ik maar niet doen wel fijn dat je geen chemische troep nodig hebt want voor je hormoontjes is het niet prettig moet ik zeggen xxx
@Katootje: niet dat ik dat niet wil hoor, als het nodig is dan is het zo. Maar eerst maar zo proberen.
wow sasha ik hoop zoooo dat het raak is voor jou!!! Hoe is het met je testjes? Ik heb er vandaag weer 1 gedaan van hetzelfde merk als die van gister (testjezelf.nu) en daar was gister niks op te zien. Nu wel!! in mijn fotoboek te vinden.... zien jullie wat? en moniqueje hoe staat het bij jou?? ben heel benieuwd!! XXXX
ja dat denk ik iedere twee dagen hahahaha maar idd misschien vrijdag eindelijk eens wat duidelijker... het blijft toch vaag als er staat "hoe licht ook" dat er blijkbaar toch nog gradaties zitten aan "hoe licht ook" zucht
ik denk dat de test nu toch wel duidelijker zou moeten worden aangezien je al 4 dagen overijd bent , Katootje ...
volgens de banner ja,maar ik weet het niet zeker. het zou ook zomaar pas 1 dag overtijd kunnen zijn ik heb een "standaart" cyclus van 28 dagen opgegeven,maar ik weet het gewoon niet. daarnaast is deze van vannochtend veel duidelijker als die van gister middag. En ik heb ook verhalen gehoord van meiden die pas een week of 1,5 week overtijd donkerder testten..... en het lijkt me toch gek als ik telkens indrooglijntjes heb,maarja blijkbaar ben ik dan een apart geval... die test was binnen de 5 min met een lijntje...maarja... we zien wel
idd... ik ga maandag ook bellen als ik nog geen duidelijkheid heb. dan maak ik ff een afspraak met de dokter... soiezo wel handig