ja is ook zo en het liefst wil je nu geloven na al die posi tests dat het gewoon zo is,maar die "niet zwanger" test van clear blue zit nog in mn geheugen gegrift
Hi Katootje, hou je ons op de hoogte? Hoop zo voor je dat het een "goeie" streep is. Is er iemand die bij mij even in m'n album wil kijken? Test sinds eergisteren heel licht positief op Predictor (maar kennelijk niet betrouwbaar), CB (de niet-digi) en KV. De foto in mijn album is van vandaag, met een KV. Na alle verhalen durf ik de CB digi met indicator niet eens meer te gebruiken..
Ik zie een duidelijke streep hoor!!!! Zelfs m'n ventje zie 'm, dus dan zit het wel goed Alvast een voorzichtige felicitatie!
@monique4...volgens mij ook GEEN indrooglijntje.... Wel toevallig dan 2 testjes met 2x een indrooglijntje Gefeliciteerd.
@Sim: Nee is dezelfde test maar verschillende foto... Maar in het echt is t lijntje gewoon echt heel dun!!! OMG , Ja ben wel in shock, t kan in principe ook niet... Mn dochtertje was ongepland, door de pil heen... Had het spiraaltje en ben overgestapt naar de pil ong. 2 weken terug.. sindsdien met condoom.... dus snap t echt niet hoe t kan.. Test morgen nog eens denk ik... Hey lijntje is wel echt dun, maar wel roze
@ Monique: die van jou geeft het zelfde weer als die van mij, dus ook ik feleiciteer je voorzichtig. @allemaal: dank jullie voor jullie heldere blik (soms weet je niet meer wat je wel of niet ziet/wil zien) maar zojuist deed ik een CB met indicator en die geeft aan dat ik zwanger ben (1-2 weken geleden bevruchting, dus 3-4 weken zwanger), dus ik ga er nu toch maar een beetje blij om zijn! Wel nog even naar de huisarts asap. Succes allemaal, ik duim voor jullie (en ook nog een beetje voor mezef)!
@Sasha: Bij die van jou zie ik echt een verschil met die van mij. Bij jou zie ik echt een breed streepje (proficiat!!) die van mij is echt een penstreep, op de foto lijkt ie breder... Het is zo verwarrend!
feli sascha!!! helemaal super!!! Gelukkig was ie bij jou wel gelijk posi. Ik heb net nog ff uitgerekend dat ik pas 2 dagen max over tijd kan zijn hihi ik duim nog voor je en ik hoop dat het goed gaat komen!! SUPER
Lieve meiden, ik heb weer twijfelgevalletje. Dit keer niet van mezelf maar van mijn vriendinnetje. Zouden jullie een blikje in mijn album willen nemen bij 'vriendinnetjes test'? Zien jullie wat?? Alvast bedankt!
das volgens mij geen twijfelgevalletje , ik heb die testen ook altijd en bij mij betekende dat : ZWANGER !!!!!