Hoi meiden, Had nog een digitale liggen met indicator voor het geval dat... Dus vanochtend toch nog even met ochtendurine Bekijk bijlage 18764
nogmaals van harte gefeliciteerd meis! je bent echt zo zwanger als het maar kan ga er lekker van genieten
Hoi, Ik ben al een tijdje aan het meelezen (met tussenpozen al twee jaar ). Zag gister dat jij ook al een lange tijd bezig bent en nu een positieve test hebt. WAUW GEFELICITEERD, dat geeft ons allemaal weer moed!!!!! Geniet ervan en nogmaals gefeliciteerd!!!!!
proficiat aan degene die zwanger zijn!!! geniet ervan!! voor degene die NOG niet zwanger zijn:IK BLIJF DUIMEN x
Gefeliciteerd meid, wat fijn dat er geen verdere stappen ondernomen hoeven te worden ! Lekker genieten nu ....
Hoi Meiden Terug van weggeweest post ik hier weer ff een berichtje! HOe is het met Jimmy, ik las dat je een ongi had? beters! en hoe gaat het met Nic? ik hoop goed, Ik heb hier weer een vroegtest van predictor gedaan, en deze keer is hij weer positief. maar er zit een maar aan, in tegenstelling tot de vorige 2 positieve vorige maand, is deze streep dikker, en donkerder en ook in de gehele streep. bij die vorige was het aan de linker- of rechterkant een dik streepje en dan lichter naar de ander kant toe. net of je er zegmaar met je vinger van links naar rechts overheen bent gegaan... Ik zie hier ook veel lichte streepjes met de vroegtest, maar deze is echt wel donkerder.. al na 5 minuten.. Heeft iemand dat misschien ook gehad? nou ik ga proberen m op de site te zetten vanavond. hopelijk begrijpen jullie het en kan iemand me iets positiefs erover vertellen, want dat heb ik echt nodig... xxx
Ow, hier wel plaatjes gepost maar dus verder niets... Ben woensdagochtend op mijn werk 2 stolsels verloren, vanaf woensdagmiddag aan het bloeden en krampen. Kan pas volgende week vrijdag naar de gyn voor onderzoek. Ga er vanuit dat het toch einde verhaal is.
Foto van mijn vroegtest staat erin... wellicht dat iemand kan zeggen dat dit een prima testresultaat is, ben zoooooow onzeker.. xxx
thanks no noname voor het kijken! vind het zelf ook heel erg spannend.. na zoveel slecht nieuws en enkele vroegtesten gevolgd door een menstruatie ben ik wel toe aan goed nieuws! Jij lekker aan het genieten??
Wil niet heel erg vervelend zijn, maar heb je de topics over de vroegtest van Predictor niet gelezen? Het is ook wel érg vroeg lijkt me om een posi test te hebben? Ook al is het een vroegtest? Natuurlijk hoop ik dat je zwanger bent hoor, maar ben bang dat de teleurstelling alleen maar groter is als het toch niet zo blijkt te zijn...
Hoi Meiden, heb vandaag een dikke vette "je bent zwanger streepje gespot" op de predictortest. (niet de vroege) Het is wat aan de vroege kant op voor mn NOD te testen, dat weet ik, maar een streep is een streep, Toch? xxx
@ annie, ik heb ze idd gelezen, en ik ben ervan overtuigd dat dit een goeie is, heb namelijk een ander soort streepje dan eerst. bovendien is mijn ei eerder geweest dan FF zegt, ik ben bij de gyn geweest, en weet door FolikkelMetingen dat mijn ei dinsdag is geweest, dus ik zit vandaag 3 dagen voor mijn NOD. Ik zie dat jij aan het wachten ben op je ongi? lastig, zeg. heb je al een gyn/huisarts bezoekje gebracht iod??
september ik heb 4 dagen voor me nod met een kv test getest kijk maar in me album. vandaag is het streepje weer donkerder dan gisteren,
Hey scor! Wat een geweldig nieuws! ik zit 1 dag voor je! hahaha. gefeliciteerd! eng, he! ik heb in augustus na een maand ellende een curettage ondergaan van een tweeling en vind het nu heeeeel spannend, jij ook zeker? we houden elkaar op de hoogte! en de moed erin vooral! de kracht van positief denken moet beloond worden, vind je niet? xxx
De predictor test is wel heel duidelijk hoor!!! ze staan er om bekend maar geloof niet dat iemand zo duidelijk met predictor heeft getest. althans ik niet, die was veel vager. Gefeliciteerd!!!! en scorpion natuurlijk ook
tuurlijk houden we elkaar op de hoogte. juni mama's he misschien lopen we wel gelijk, mijn temp was raar deze maand dus ik heb een twijfel ei :S