foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Gefeliciteerd Scorpion! Je testen zien er perfect uit! Heel veel geluk gewenst!

2. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    @ wilma, bedankt! ik dacht het zelf ook al dat het een flinke was, maar omdat ik zoveel negatieve verhalen erover hoorde moest ik het zeker weten, nou ik heb vandaag een posi gewone predictor gehad en ik ga er maar van genieten!

Ik zie dat je aan de clomid zit, en op je profiel dat je zwanger bent geweest, klopt dat??

@ scor, ik heb een vriendinnetjesuitnodiging gestuurd ;)

3. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik heb ook die andere test bekeken en je hebt gelijk!!!!!! :)

Gefeliciteerd meid!!!!!! En nu er vol op van genieten!!!! :D

Ik ben idd aan het wachten op mijn 1e ongi (nog steeds :() Een tijdje geleden moest ik toch bij de HA zijn en heb het toen al ter sprake gebracht maar kreeg toen een reactie zoals de meeste HA doen in dit statium: 'pas na ongeveer 1 jaar gaan we stappen ondernemen´ en ´je bent nog zo jong, jullie tijd komt nog wel´. (ja hallo, we gaan toch niet nu aan kinderen beginnen omdat we over 10 jaar zwanger willen zijn! :()

12 dagen geleden heb ik 2 posi ovulatietesten gehad. Ik zou dus maandag ongi moeten worden. Ondertussen is m'n temp ook gezakt, dus heb ik goede hoop. Als ik dinsdag niet ongi ben bel ik de HA op en ik ga daar niet eerder weg dan dat ik tevreden ben en dat is dus niet met het antwoord dat we nog zo jong zijn en onze tijd nog wel komt :x

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik heb een vraagje:

deze testen zijn van boven naar beneden 1, 2 en 3 oktober. Maandag is pas mijn nod. Zijn deze testen dan niet nu al erg donker?? zou ik misschien al verder zijn? bij de test van 2 oktober zei clearblue 1-2.

5. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    de onderste test is dus 2 dagen voor nod

6. Loe

Loe Niet meer actief

kan best scorpion. Heb je geen temp bijgehouden? Maar je kan ook lekker veel hcg produceren, dat kan ook.

7. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ja ik heb me temp bijgehouden.

eerst was me ei op dag 21, toen verschoof hij naar dag 29 en toen naar 31. Nu zit ik op dag 42. Als je naar me temp kijkt zou je zeggen dag 29. maar kunnen die testen dan al zo donker zijn?

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Beste Scorpio, je moet even in mijn album kijken. Ik had een dat voor de nod ook zo'n donkere test en ik was toen pas 3wkn zwanger.
    Dus ik zou niet zeggen dat je al langer zwanger bent.........

Maar wel GEFELICITEERD!!!! D'r is geen speld tussen te krijgen zwanger ben je :D

9. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    die is idd hetzelfde!

dank je wel. ik hoop dat de ongi maandag weg blijft!

10. bebietje

bebietje Actief lid

6 jan 2007
    170
    0
    0
    Ziet er super uit Scorpion! Je bent echt zwanger! Van harte!

11. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meid...mooie streep hoor !

12. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Nou das inderdaad een mooie test hoor Scor, no worry. ik denk dat dit gewoon een voorbeeld is voor hoe ze eruit moeten zien als je zwanger bent, hihi.

wilma, ik duim voor je dat je ongi wordt. inderdaad is een dalende temp een teken van ongi.

hier weer een testje gedaan, zie album.
    hij is ietsiepietsie lichter, maar ik denk dat dat komt omdat ik vannacht om 2 uur pas in mijn bedje lag, en bijzonder veel water heb gedronken gister om mijn b-day feestje. plasje was ook zo doorzichtig als water, maar toch met HcG! haha

xxx

13. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    alle dames met een positieve test: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! Ga er lekker van genieten ;)

14. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    September is snap eigenlijk niet zo goed waarom je nu weer met Predictor test ?
    Je hebt er slechte ervaringen mee gehad of je nu wel of niet zwanger was en nu zit je weer in hetzelfde schuitje..
    Waarom koop je geen andere test ?

15. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Hey Jim!

Ik kan mededelen dat ik niet echt geloof in vals positief. en ik had ze nog liggen ;)

maar ik heb een hoge temp, en een positieve gewone predictor test. als mijn ongi uitblijft morgen dan weet ik meer dan genoeg en is de test toch betrouwbaar genoeg geweest voor mij.

Ik weet nog goed dat jij er geen goede ervaringen mee hebt gehad. hoe gaat het nu met je??

xxx

16. krissie2712

krissie2712 Actief lid

2 sep 2009
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    #10276 krissie2712, 7 okt 2009
    Laatst bewerkt: 7 okt 2009
    Goedemorgen meiden,

Willen jullie misschien eens in mijn album kijken bij mijn testjes?
    Ik had eergisteren getest met sensitest en ik zag een heel licht streepje staan, zo licht dat ik het niet op foto kon zetten omdat je het toch niet zag.
    Gisteravond had ik een CB gedaan en weer een hele lichte streep (is onderste test van foto in album).
    Vanmorgen weer een test gedaan (bovenste test op foto) en weer een hele lichte streep. Kan het een indrogingslijntje :$ zijn of is het nog iets te vroeg om te testen???
    Ik heb de test gedaan omdat ik een aantal symptomen had, die ik ook had toen ik zwanger was van mijn zoontje. (Ik heb wel een hele onregelmatige cyclus, het is bij mij altijd een verrassing wanneer ik ongi moet worden) ....... maar ja, misschien wil ik wel zo graag een streepje zien ;) dat ik me dingen ga verbeelden....
    In ieder geval alvast bedankt voor het kijken

een (shakende;)) Krissie

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Volgens mij zie ik wel iets , maar de foto is een beetje onduidelijk .....
    Ik zou de kruidvat 2 voor 5 euro proberen ..............

18. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Op de bovenste zie ik wel wat, maar het streepje lijkt wel schuin te staan.

Kan je de test iets duidelijker fotograferen? iets meer dichterbij, volgens mij is het dan beter te zien voor mij/ons.

19. krissie2712

krissie2712 Actief lid

2 sep 2009
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Marjon 2, Dank je voor het kijken. ja, de foto is inderdaad onduidelijk. Ik kon de foto helaas niet scherper krijgen.... (sorry)
    Ik zal vanmiddag die kruidtest 2 voor 5 gaan halen!!

Groetjes Krissie

20. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie ook wel iets hoor met ben het met astrid eens....dat streepje lijkt schuin te staan. Kan ook komen omdat de foto s niet zo duidelijk zijn ! Ben benieuwd wat er uit de andere test gaat komen. Succes, ik duim voor je

Deel Deze Pagina