Mijn test 13 dagen voor nod. Ik schaam me rot doe het niet meer!!!! is dit een streepje of wil ik graag eentje zien? Als je op de foto klikt wordt hij groter Bekijk bijlage 21411
Yep het is echt waar!!! ik geloof mijn ogen niet zie mijn banner. pfff ik wou dat ik het niet gedaan had. het is echt een zwangerschapstest, een sensi de ovulatietesten zijn oranje geloof ik. ik wacht gewoon nog 13 dagen en zie het wel weer, ik hoop natuurlijk dat het echt zo is.
dit is mijn verteld: 90% van de vrouwen die zwanger wil worden is direct na de eisprong zwanger en heeft hcg in het bloed. bij sommige kan een test positief worden, maar omdat dit zooooo vroeg is mag je dit geen zwangerschap noemen. test dan ook pas max 3 dagen voor je nod!
@ Mam, ik zie wel een streep. Maar kan dat wel 13 dagen voor NOD???! Je kan over een paar dagen nog een test doen en dan kijken of hij duideijker word.
pffffffff ben je wel een vroege vogel hahahaha misschien wel 2 beebjes en daarom al zo vroeg posi of je ei was gewoon vroeger, dat kan ook
ik zie ook wel een 2de streepje...maar zou over een aantal dagen nog een keer testen..want het is wel erg vroeg...ik hoop dat de streep er dan weer staat en duidelijker succes!
Nou idd dat denk ik mischien ook wel hoor, hij ziet er positief uit hoor! het is echt wel heel erg vroeg het vroegste wat ik gehoord heb is 10 dagen, ik moet ook nog 14 dagen wachten mischien test ik ook wel positief haha grapje, miss is het net wat cindybaby zegt je ei eerder geweest. Groetjes Wilma26
ik denk dat je een vroeg ei hebt gehad hoor , want 13 dagen voor je nod zo positief testen dat kan helemaal niet....
ik las dat je ovu testen ook al een paar dagen positief zijn. ik zou dan ook even een ander merk test er tegen aan gooien. kv 2 v 5 of clear blue en anders een bloedtest bij je ha aanvragen wanneer was je laatste menstruatie dan? misschien was dat wel een innestelings bloeding.
Hoi meiden, Ik ben voor twee week geleden ongesteld geweest waarvan de eerste flink echt flink, ik geloof dat je dat niet hebt met een innestelings bloeding??? het zal wel geen zwangerschap kunnen zijn, mischien wel mijn ei. Ik ga Vanmiddag zo rond een uur of 4 nog even testen. kan niet eerder weg. Ik hou jullie op de hoogte, Groetjes Mam1982
Dit had ze geschreven in een ander topic Hallo lieve meiden, Daar ben ik dan zoals afgesproken. Ik heb een test van de schlecker gehaad eigen merk, (ik woon niet in de buurt van de kruidvat) maar deze test is heel licht te licht voor een foto helaas, heb de sensi ook herhaald en die is weer super duidelijk dit was een gewone test van sensi. Denk dat het gewoon mij ei is geweest o.i.d want anders knalde die andere test er ook wel van af denk ik. ik heb mij heilig voorgenomen 13 dagen te wachten meiden super bedankt voor jullie reakties en sorry voor het ongemak DAMES HOE GROOT DE VERLEIDING OOK TEST NIET VOOR JE NOD
Lieve meiden, Had het nooit verwacht, maar vandaag dan toch hele vage tweede lijntjes op de testen. Onzeker als ik ben ben ik benieuwd of ze duidelijk genoeg zijn.. Zit nu 10 dagen na mijn eisprong en normaal gesproken zou ik vandaag ongesteld moeten worden, soms al op dag 9.
ik zie indd op allebei een vaag lijntje.. moet wel heel goed kijken maar zie ze wel! ze zeggen een streep is een streep dus van mij een voorzichtige gefeliciteerd! ik zou over 2 dagen nog een keertje testen en kijken of die donkerder word en anders een digi test van CB. Liefs xx
Ja een streep is een streep zeggen ze, maar zou idd over een dag of 2-3 nog eens testen.... Natuurlijk wel vast PROFICIAT!
Die heb ik inderdaad, zo'n digitale, maar gisteren gaf hij niet zwanger aan dus was nog te vroeg (9 DPO). Denk dat ik die pas vanaf dinsdag weer aandurf