gewoon blaasontsteking als je bloed plast, heb je rozebottelthee, drinken zoveel mogelijk en het zuiverd je nieren
Meiden, de zwangerschapstesten van deze site, wie heeft die ooit geprobeerd? Zit er aan te denken om deze te bestellen namelijk.
Nou, heb ze uiteindelijk toch niet besteld. Straatnaam moest uit 5 letters bestaan, nou ja, dat zal niet meevallen als er niet meer dan 4 letters zijn. Maar goed, heb ze uiteindelijk besteld van Mat Care. Ik heb daar op deze site zo'n positieve verhalen over gelezen, dus ik ben benieuwd!
ja maar heb giwster voornamelijk met plassen bloed verloren en vandaag ook vanmiddag alleen oud bruin bloed moet morge terug by dokterkomen en nieuwe test doien is ie positief is nog raak anders miskraam
ik denk eerder dat je een blaasontseking hebt, brandt het als je plast? Moet je heeeeeeeeeeel veeeeel plassen?
ja moet veel plassen maar elke keer maar kleine beetjes nu ook geen bloed te bekenne toen uit bed kwam wel super misselijk
volgens mij ben je zwanger hopelijk durf je een testje aan en krijg je een positieve test in je handen