ik open ff een nieuwe poll topic over hoeveel mensen vals posi hebben getest met die dingen ben benieuwd!! dus ff stemmen he!!
wat denken jullie deze is van vanochtend heb hem maar in het negatief er bij gezet is hij iets duidelijker te zien dan anders op de foto .. Bekijk bijlage 23014
Ja idd, moest ook meteen denken aan een idrooglijntje, hij is zo smal...... Natuurlijk hoop ik voor je dat ie gewoon positief is! Heb je geen foto van niet-negatief? Dat vind ik toch altijd duidelijker en betrouwbaarder.
ik vind hem eerlijk gezegd dun,maar de controlestreep vind ik ook dun hahaha nu weet je nog niks! maar idd,heb je geen gewone foto?
Bekijk bijlage 23115 dit is een test van kv 2 v5 die heb ik net gedaan is op de foto iets vage dan in het echt maar hoop dat jullie iets kunnen zien
hij is nog niet duidelijk, maar ik zie hem wel.... zie aan je banner dat je nog 4 dgn 'moet' zou even wachten en hem dan nog eens doen dan moet hij echt wel donkerder worden. ik hoop dat ie mooi donker wordt.... succes
he ik zie m wel... las je nog voor je nod zit, over 2 dagen nog eens testen en dan zou het lijntje donkerder moeten zijn...succes en eigenlijk kunnen we je wel feliciteren hoor... Alvast gefeliciteerd, want een streepje is een streepje!!!!
ik zie m ook.. zo was die van mij ook 4 dgn voor NOD.. en zie me nu.. DIK DIK DIK DIK DIK!!!.. (ik ben t zat.. lijkt me duidelijk..hihihihhi) Hij wordt vast donkerder meid.. GEFELI!!!!!
Bekijk bijlage 23130 dank je wel is nog wel heel vreemd hoor kan het nog niet echt bevatten dit is de zelfde alleen wel iets beter gemaakt hahaha morgen weet ik al meer moet ik na de gyn voor echo en bloedprikken brrrrrrrrr
jazeker die is duidelijk hoor!!!!!!! GEFELICITEERD nogmaals hahaha zo begon het bij mij ook bij mijn dochter en de test wrd steeds duidelijker, krvat-test is ook gevoeliger vandaar dat de eerste etos-test minder goed duidelijk was...
hahaha geniet er maar van meid!!!!! ik heb toen volgens mij wel 4 testen gedaan en geloofde het nog niet!!!
hey angel! van harte! ik zie een streepje hoor!!! hoop dat hij snel duidelijker en duidelijker wordt! x