foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik open ff een nieuwe poll topic over hoeveel mensen vals posi hebben getest met die dingen ;) ben benieuwd!! dus ff stemmen he!!

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    wat denken jullie deze is van vanochtend heb hem maar in het negatief er bij gezet is hij iets duidelijker te zien dan anders op de foto ..
    Bekijk bijlage 23014

3. Alita

Alita Niet meer actief

wat voor een test is het? Hij lijkt positief hoor!!! Of een indroogstreepje?

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dit is etos eigen merk ... het verscheen al binnen 3min dus dan kan het niet een indroog zijn toch?

5. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Ja idd, moest ook meteen denken aan een idrooglijntje, hij is zo smal...... Natuurlijk hoop ik voor je dat ie gewoon positief is! Heb je geen foto van niet-negatief? Dat vind ik toch altijd duidelijker en betrouwbaarder.

6. Alita

Alita Niet meer actief

tja je weet het niet, hij is zo dun ....inderdaad ik zou eentje van de normale neerzetten hier!!

7. Alita

Alita Niet meer actief

als je m nu eens niet negatief maakt....

8. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik vind hem eerlijk gezegd dun,maar de controlestreep vind ik ook dun hahaha nu weet je nog niks! maar idd,heb je geen gewone foto?

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    Bekijk bijlage 23115

dit is een test van kv 2 v5 die heb ik net gedaan is op de foto iets vage dan in het echt maar hoop dat jullie iets kunnen zien

10. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    hij is nog niet duidelijk, maar ik zie hem wel....

zie aan je banner dat je nog 4 dgn 'moet' zou even wachten en hem dan nog eens doen dan moet hij echt wel donkerder worden.

ik hoop dat ie mooi donker wordt....

succes

11. Alita

Alita Niet meer actief

he ik zie m wel... las je nog voor je nod zit, over 2 dagen nog eens testen en dan zou het lijntje donkerder moeten zijn...succes en eigenlijk kunnen we je wel feliciteren hoor...

Alvast gefeliciteerd, want een streepje is een streepje!!!!

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik zie m ook.. zo was die van mij ook 4 dgn voor NOD.. en zie me nu.. DIK DIK DIK DIK DIK!!!.. (ik ben t zat.. lijkt me duidelijk..hihihihhi)

Hij wordt vast donkerder meid.. GEFELI!!!!!

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    Bekijk bijlage 23130

dank je wel is nog wel heel vreemd hoor kan het nog niet echt bevatten dit is de zelfde alleen wel iets beter gemaakt hahaha

morgen weet ik al meer moet ik na de gyn voor echo en bloedprikken brrrrrrrrr

14. Alita

Alita Niet meer actief

jazeker die is duidelijk hoor!!!!!!!

GEFELICITEERD nogmaals hahaha zo begon het bij mij ook bij mijn dochter en de test wrd steeds duidelijker, krvat-test is ook gevoeliger vandaar dat de eerste etos-test minder goed duidelijk was...

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ben ook super blij hoor helemaal van slag had dit niet verwacht heb nog nooit posi getest met deze :D

16. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha geniet er maar van meid!!!!! ik heb toen volgens mij wel 4 testen gedaan en geloofde het nog niet!!!

17. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hey angel! van harte! ik zie een streepje hoor!!! hoop dat hij snel duidelijker en duidelijker wordt! x

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    proficiat Angel , ik zie het streepje oook en hopelijk kanlt hij er over een paar dagen vanaf !!

19. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Je pendels alle 3 goed kwa maand, gaaf!

20. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ik zie m ook...zo was mijn eerste test toen ook!

Feli!

Deel Deze Pagina