Ik twijfel nog steeds zo erg, daarom dacht ik hier wat experts op het vage testen gebied eens te raadplegen. De foto's zijn natuurlijk ook pas ruim een uur na de test gemaakt.
Gefeliciteerd meiden !!!!! Heel gaaf! Geniet er allemaal lekker van!!Laat de volgende positieve testen maar komen
Is het al morgenochtend kan ik nog eens testen hahaha. Ik kan het nog steeds niet geloven hoor.. ik denk dat ik al mijn zwangerschaps testen op ga maken die ik in huis heb plus de CB zwangerschaps indicator maar die bewaar ik voor het laatst
hahaaha zei net tegen mijn vriend, ik heb nog 4 testen liggen en die gaan op ook! dan pas geloof ik het echt!
Nu is het officieel!!!! Vanmorgen om 8 uur deze test gedaan!! Heb de hele nacht wakker gelegen hahaha, maar ik ben zooooo blij!!!!!! Bekijk bijlage 23405
gefeliciteerd ...joehoe die is zeker duidelijk had jij je ook al aangemeld bij juli mama,s? ik net vanochtend gezellie joh zien we elkaar daar ... liefs nic
nou alleen mijn (.)(.) zijn gevoelig en verder een vleugje misselijk maar ook maar af en toe verder niet echt klachten ..