Dit is een zwangerschapstest! Ik wacht maandag nog maar even af en de weken daarna uiteraard ook, zo leert de ervaring! Maar ja, vanaf 16 weken beginnen zwangerschappen niet helaas! fijn weekend allemaal, ik laat het maandag nog ff weten!
@Wilma.. ik zie m ook.. en hij is duidelijker dan de mijne 4 dgn voor NOD.. die kreeg ik niet op de foto.. 2 dgn later was ie stukken duidelijker.. SUCCES!!!
Ik heb vorige week maandag een kruidvat test gedaan (niet die 2 voor 5 maar een duurdere). Deze was negatief (helemaal wit) maar was 2 dagen voor NOD. Vanmorgen heb ik een andere test gedaan (Idyl, iemand bekend hiermee?) 4 dagen na NOD en zie foto-album. Wat denken jullie: zwanger? Op de foto nog redelijk vaag maar in het echt heel duidelijk eigenlijk. Ga morgen nog een clear blue digitaal doen, dan durf ik het tenminste echt te geloven.
Zo en of die ff duidelijk positief is ! Die van mij was destijds veeeeeeeeel lichter en kijk naar mn banner . Meis je bent hartstikke zwanger. Gefeliciteerd!!
Test is hartstikke positief! Gefeliciteerd! Ik heb met dezelfde test getest nu zo'n 5 maanden geleden (wel 5 dagen voor NOD was het bij mij, maar mijn streep is ook vager dan de jouwe) Deze testen zijn gewoon betrouwbaar hoor! Begrijp t wel, want heb ook daarna CB de digitale gedaan en dan zie je tenminste de bevestiging: Zwanger staan! Liefs Mirre
Dankjewel Lief van je!!!! ik heb natuurlijk tegen mijn principes in toch nog een test gedaan vanmorgen en naar mijn mening is hij iets donkerder ik schaam me best maar hier durf ik het wel aan mijn test te laten zien. Liefs Wilma26 Ennuh niet te lang turen he dan krijgen jullie last van de ogen Bekijk bijlage 30696
Jaaa weetje het stomme is dat ik met kv heb getest die was eerst positief en naar 1,5 was er niks meer van te zien Etos test is eingelijk de enigste die positief blijft is dat niet vreemd? Ik ga nu proberen af te wachten tot mijn nod... als mij dit lukt teminste haha. Liefs Wilma
Oeh die etos test is minder betrouwbaar of niet? Ja ik denk dat je gewoon moet afwachten nu..maar ik moet zeggen dat ik bij mijn dochter ook gewoon na de eerste test dan wel een dag heb overgeslagen maar daarna heb ik elke dag nog getest...het streepje werd toen steeds donkerder... Maar ja een streepje is een streepje he meid...succes!!!
Wilma hij is heel licht maar als ik lang tuur zie ik wel wat op de foto. Ben benieuwd over een paar dagen s6. Liefs
Sorry maar manlief en ik hebben beide zitten turen maar ik zie echt niks. Hopelijk heb je snel een positieve test over een aantal dagen