foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Yep! Gefeliciteerd!

2. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Sorry. Ik zie het niet hoor :(
    Ik duim heel hard voor je dat hij knalt de volgende keer als je test.

3. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Doe een digitale!
    Ik durf te wedden dat die al binnen 1 minuut ZWANGER zegt ;)
    FOTO MAKEN!!!

4. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Zie album!!! Echt overduidelijk he? :D

Blij blij blij !!!

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jaa :D:D !! gefeliciteerd !

6. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Hahahahaha wat lief dat je manlief mee tuurd ;) hahaha ik stop eerst met testen en probeer het over een week ofzo nog een keer weer waordt gek van dat testen, en heel duidelijk zijn ze gewoon nog niet.

Mischien dat jullie over een week een hele mooie test gaan zien :)

Allemaal heel erg bedankt!

7. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83

Succes meid, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.

8. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Mijn zeer duidelijke testen.
    De onderste is mijn eerste en er was al een plusje terwijl ik hem nog in de urine hield.

9. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Gefeliciteerd!!!!

10. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Dank je! En moet je nagaan dat er een - staat als het negatief is dus de streep die de plus maakt is nog dikker dan de streep die er zoiezo staat! :)

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    gefeliciteerd Rianne !!

12. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Gefeliciteerd Rianne :)

Maar te zien aan de duidelijkheid v/d streep was je volgens mij al overtijd toen je testte ;);)

13. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Astrid!! Ik hoop dat je gelijk hebt!! Het probleem is dat ik heel erg onregelmatig ongesteld ben met de laatste keer 4 maanden geleden ongeveer. DAAROM heb ik werkelijk geen idee hoe lang ik zwanger ben en hoop dus vrijdag of maandag te horen dat ik al bijna 12 weken ben! Ik ben minstens 5 weken max 12 denk ik.
    Dus je denkt dat ik dan al langer zwanger ben dan 5/6 weken ?
    ;)

14. ProudMom28

Goedemorgen, ben even een paar daagjes weg geweest omdat ik echt dat niet zwanger te zijn, maar mijn tempratuur blijft mooi hoog 37.4 en ik ben 3 dagen over tijd. maar de testen blijven zo vaag dat ik er van uit ga niet zwanger te zijn. Ik had deze vanmorgen toch gedaan omdat ik hem gratis kon krijgen. nu kon je toch wel een streepje zien helaas wel weer vaag, dus vergeef mij als ik jullie pijn aan de ogen bezorg. Maar wat moet ik nu toch doen gewoon afwachten normaal lig ik nu dubbel van de cyclus pijn maar dat is er gewoon bijna niet een beetje zeurderig dat wel maar mijn borsten voelen zacht en soepel aan, die vorige maand bijna zwart waren er zit nu een heel klein kringetje om de tepel uhuhm sorry voor de detail. kunnen testen langer vaag blijven? is het handig om nog een test te doen over twee dagen of zal ik het gewoon zo laten en er van uit gaan dat ik niet zwanger ben?

Liefs Wilma26

de test

Bekijk bijlage 31921

15. Alita

Alita Niet meer actief

poeh ik zie volgens mij wel iets maar zo vaag....
    je blijft sukkelen met die testen he? Hoo voor je dat je eens een duidelijke test krijgt!!!

Ik zou nu echt 3 dagen wachten en dan zou het streepje duidelijker moeten zijn!!!

Vindt het echt sneu voor je dat je altijd zo`n testen hebt meid!!!

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik zie een tweede streepje Wilma , maar ben bang dat streepjenu toch al welwat duidelijker ozu moeten zijn,wat een ozekerheid weer , dikke kknuuffffff

17. ProudMom28

Ja daarom ik heb echt vanaf zondag niet meer getest het had nu veel en veel duidelijker moet zijn, het enigste wat ik nog zou kunnen verklaren is dat de eisprong later is geweest maar dat zou niet helemaal zijn, ben ik bang want ik had twee eitjes die op de 5e cd al 15mm waren ze hadden dan op de 10 a 11e dag moeten springen aan mijn temp te zien zou het kunnen dat het de 16e cd is geweest vanaf dan heb ik steeds meer verhoging gekregen, en nu staat hij al een paar dagen op 37.4 Waneer zou ik dan kunnen testen als ik op de 16e cd een eisprong heb gehad?

Sorry meiden voor mijn onzeker gedoe :) ben zo blij met jullie lieve antwoorden thanks!!!!!

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Daar moet je gemiddeld 14 dagen bij optellen , zolang duurt gemiddeld de lf ...dus komje op 30 november uit ......

Ik hoop het zo voor jullie !!!

19. Alita

Alita Niet meer actief

Is toch logisch Wilma dat je je druk maakt hierom...wie niet?! Ik mag morgen testen en kan ook aan niks anders denken..

Inderdaad 14 dagen ongeveer erbij optellen dus dan wordt het 30 nov...spannend dat verklaart mischien die lichte streep.

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    wilma ik zie idd een streepje .. maar het kan heel goed zijn dat je innestelling iets later is geweest en dan kan het wel dat je testen licht blijven en pas over een paar dagen donkerder worden er zijn meer meiden die pas een week overtijd posi testen en ook nog niet super donker zijn .. heel veel succes meid ik hoop het zo voor je ... en toch zou ik nog een test van kv 2 v 5 euro doen echt waar

dikke knuf x

Deel Deze Pagina