hier mijn test (album) afgelopen dagen met kruitvat. vanmorgen digitaal CB.... de fotootjes zeggen genoeg dacht ik
jippie de uitslag by de dokter was positief heb nog wel bloedverlies voornamelijk met plassen ik moet vrydag weer urine meebrengen naar de dokter en dan s middags op afspraak komen hoe reken ik nu me zwangerschapsbanner uit ?
je kan uitrekenen wanneer je eisprong/innesteling was en dan tel je er 9 mnd bij op. dan kan je het ongeveer inschatten..
hoe reken ik dat uit want weet niet wanneer me eisprong was ben voor laatst 26mei onig geweest en cyclus van 38dagen
als je een cyclus van 38 dgn had, dan moet je 14 dgn terug rekenen dus 24 dgn. Op die dag heb je je ei gehad. Dus eventjes terugtellen met kalender in je hand..
fijn lievebeestje! Zo lekker snel weer zwanger! Hoop van harte dat het deze keer heel goed gaat! Liefs, Paula
Wenneke je bent van harte welkom op ons forum de maartmama's , zo kan iedereen je volgen, het is er een fijne groep daar
Hebben we allemaal hoor meid! Maar kom er maar gezellig bij! Ik heb trouwens gister ook nog een keer getest met een kruidvat test (zie album). Nu echt een duidelijke streep! X Nikkie