Lieve meiden super bedankt voor jullie hele lieve berichten Dikke kus en cindy heel veel toi toi toi voor jou ook.
Goedemorgen meiden, Daar ben ik weer ik voelde mij zo raar en zo anders ik had nog een kv testje liggen en dacht ik doe hem gewoon en echt binnen de drie minuten kwam er een streepje voor mijn doen redelijk zichtbaar, maar zit hij niet tever naar het andere streepje toe? maakt dat iets uit? sorry voor mijn vragen en sorry als ik jullie er even mee lastig val maar het is zo spannend ik/wou zouden het zo graag willen, daarom denk ik ook zou je die klachten niet hebben omdat je het graag wilt? Liefs Wilma26 Bekijk bijlage 32653
Ow ik hoop het zo we trouwen 18 december en het was een echte wens maar dact ben het niet want de testen bleven vaag en het voelde net alsof ik o werd maar nu heb ik dat gevoel nog wel een beetje het plopt wat eiwit achtige slijm zeg maar net alsof er iets in je slipje valt herkenbaar? Sorry voor de genante vragen maar ik was heel benieuwd en meerdere zwangeren dat hebben. ik heb nog een foto Bekijk bijlage 32660
Wilma, ik had toenik net zwanger was en dat duurt ook wel ff ook veel meer slijmerige afscheiding en je testje is duidelijker ...En dat je streepje iets teveel de ene kant op staat maakt volgens mij niet uit want je controle streepje staat ook meer die kant op , waarschijnk zit gewoon je testje niet helemaal in het midden .......Alvast een proficiat hoor !!!!!!
Ja he hij is duidelijker he dat vond ik eingelijk ook wel ik wilde eingelijk ook niet meer testen maar voelde mij anders, maar het voeld nog wel een beetje zo dat ik o wordt durf nog niet zo goed te juichen heb wel eens vaker positief getest en ik werd helaas o je kan niet positief testen als je o wordt he? sorry sorry voor mijn onzekere vragen
Vraag ze maar hoor, meid kan me heel goed voorstellen dat je je onzeker voelt en alhelemaal omdat je vakerlichte testen hebt , maar naar mijn idee is dit toch veruit de duidelijkste test die ik bij jou gezien heb !!!!!!
Je hebt in ieder geval hcg nodig om een tweede streepje te krijgen. En dat heb je alleen als je zwanger bent (of vruchtbaarheidsmedicijnen gebruikt)
Wat vinden jullie van deze test? ik had de urine van vanmorgen bewaard en heb om half 6 de test gedaan. Dit kan je toch echt niet krijgen als ik niet zwanger zou zijn? of als je o wordt? liefs Wilma Bekijk bijlage 32913
wilma JE BENT ZWANGER!!! je maakt gewoon wat trager hcg aan!! maar die test zegt het niet zomaar hoor! ga lekker genieten!
wie wil er ff meejkijken , en zijn er hier mensen bekend met de testen van testjezelf ??? xxx manuela
de onderste heb ik als eerste gedaan , en de bovenste een dag later maar zijn beidi onduidelijke foto's werkt ook niet echt met m'n telefoon hahah ,