Hoi meiden, Vorige week donderdag heb ik een negatieve test gehad. (onderste test) Ik heb vandaag weer getest en naar mijn idee zie ik een streep. (bovenste test.) Zien jullie hem ook? Vorige maand heb ik ook licht positieve testen gehad. Wisselend van licht naar donker en weer licht. Maar dat bleek van mn laatste zwangerschap nog te zijn die is misgegaan. Ik neem aan dat dat toch nu niet meer zo kan zijn. In september ben ik namelijk gecurreteerd. Ik hoor het wel.
indd ik zie m ook !! hoop t echt voor je , alleen niet om de hoop weg te halen maar ik had 28 nov. ook zown test maar ben nu ongi geworden .. hoop voor jou wel echt dat ie positief is !!
hoi dames , ik ben om kwart voor 6 toch maar even naar t kruidvat gegaan hahah en gelijk even test gedaan 2 voor 5 en he he eindelijk kwam ook daar een licht streepje krijg hem alleen niet op de foto dus morgen ochtend maar even met ochtend urine doen want die van net heb ik gedaan een half uur na dat ik al had geplast hahha niet handig weet ik!!! maar begin nu toch eindelijk te geloven dat ik zwanger ben , ik zal proberen morgen ochtend een foto te plaatsen als die duidelijker is , xxx manuela
@kimmie Wanneer heb je de foto's gemaakt? Want het resultaat wat je nu ziet op de foto's (of je nu wel of niets ziet) is een opgedroogd resultaat! Dit kan je zien omdat de strip al helemaal geel is! En deze kruidvat-testen geven na de tijd een valse streep! Zo heb ik zo al veel vaker vals positief gezien!
@wilma26: Gefeliciteerd hoort meid! Hardstikke zwanger! @Kimmi: Ik zie helaas geen 2de streepjes. @liedjepiedje: Ik zie op de bovenste een licht tweede streepje! Spannend! Ben je overtijd?
Olifantje. Ik zit nu op dag 36 van mijn cyclus... Ik weet nog niet wat mijn cyclus is na mijn curretage.
Hier nog een foto. Want ik heb er vandaag nog 1 gedaan rond 18:00. De onderste is van 18:00 uur vandaag, de bovenste van gisterenmorgen met ochtendurine. Het streepje was binnen 5 min te zien. Voor mijn gevoel is die van vandaag donkerder! Terwijl die niet met ochtendurine is... Ik hoop het zo!!
@ liedjepietje, Ik zie een streep hoor, plus je geeft me hoop dat na een week overtijd hihi ben zelf nu 5 dagen over tijd dus vandaar.
ik zeg ook zwanger. en de keer dat ik zwanger raakte was mijn cyclus ook een week langer. ik tempte dus wist dat me eitje een week later was. denk dat jij dat ook had! gefeliciteerd!
Ik heb vanmorgen nog een test gedaan en hij is weer donkerder... Dus jippie.. ben weer zwanger!!!! Hopelijk gaat het deze keer wel goed!!