Pepje... Duidelijk zwanger!!! Gefeliciteerd!!!! Srjj. Wat irritant he... dan maar beter geen streepje. Ik kan hier niks over zeggen. Als ik jou was zou ik er over een paar dagen nog 1 doen. Ik gebruik zelf altijd die van kruidvat. 2 voor 5 euro. Lekker goedkoop en echt duidelijk. Ik heb daar nog nooit een indroogstreepje gehad en ik testte ook pas een halve week na mn NOD heel licht positief.
Ik heb net een test gedaan en binnen de tijd een foto gemaakt maar nu is het streepje niet tot het eind, is nu de test mislukt? Gezien mijn late ei (gezien op de echo) weet ik dat ik nu 11 dagen na mijn ei zit, alleen weet ik de exacte NOD niet, bij mijn eerste en enige keer dat clomid heeft gewerkt was dat 28 dagen, en zit nu op dag 29. Kan dus redeneren dat ik 1 dag overtijd ben, maar ook dat ik pas morgen of overmorgen ongie moet worden vanwege een ei dat op zich liet wachten
Pff raar hoor Mariska, ik zou het niet weten.. Ik zou denken dat er iets mis is met dat specifieke stukje, dat het bovenste wel klopt, er staat toch een duidelijk vrij breed lijntje.. Maar zou het sowieso nog eens testen.. @ Liedjepiedje: ik ging ook naar het KV met het plan de 2 voor 5 te kopen, maar ik denk dat de hele stad aan het zwanger worden is ofzo Maandag waren ze op en ik ben net weer gaan kijken, zijn ze er weer niet! Maar kon het niet laten om dan toch maar predictor mee te nemen.. 3x zo duur Zit ook geen andere drogist in de buurt helaas.. Ik ga nu weg voor een weekend (zonder test!) en dan test ik dinsdagochtend opnieuw (als ik me maandagavond in kan houden, het moet maar ).. Nog niet ongesteld iig.. *klopt af*..
wat een ***test, bedoel het hartstikke positief voor jou he!! Ga snel nog eentje kopen en dan weet je het...ik zou zeggen positief maar ja het lijntje loopt niet door en dan weet je het niet...rennen naar de kruidvat hahahaha....
ik zou ook zeggenpositief maar alshet mijntest was zou ik er nog 1 doen want ik zou niet zeker zijn van mijn zaak !!!!
Mariska: het stukje wat je ziet, is duidelijk. Maar wat vreemd een half streepje. Ik heb het afgelopen jaar al heel wat testen gedaan maar dit heb ik nog niet gezien....Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.
Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties, de bovenkant is idd heel duidelijk alleen de rest niet Naja, volgens de fertiliteitsarts heb ik rare onbertouwbare eierstokken (reageer iedere keer anders op medicijnen) en zullen we waarschijnlijk een raar kind krijgen De test bewijst het Ik ga morgen nieuwe testen halen en zondag weer testen
@mariska, ik zou met de mislukte test terug gaan naar de winkel want dan heb je recht op een nieuwe die je geen geld kost
@ Srjj, misschien moet je het over een paar dagen nog eens proberen en misschien een andere test doen =)
Ik heb een test ban clear blue gedaan en die gaf negatief aan, helaas Maandag nog maar een keer proberen, voorlopig ben ik nog niet ongie geworden en geen bloed geeft moed
De etos zit bij mij in het dorp en ik ging er vanuit dat ik met de clear blue niet meer zou gaan twijfelen Maar die hebben niet geholpen. Weet niet of het uitmaakt dat ik net een half uur daarvor geplast heb en dus dat misschien de concentratie te laag was?
mm je had zo`n duidelijke streep op die ene test dat als je zwanger zou zijn deze wel positief was geweest denk ik.... Volgens mij kun je er vanuit gaan dat die andere vals positief was aangezien de clearblue neg aangeeft denk ik...
Een half uur daarvoor geplast en dan opnieuw geplast voor de test? Als ik het goed begrijp. Dan kan volgens mij de concentratie idd te laag zijn. Was het een digitale van clearblue die zwanger of niet zwanger aangeeft? Clearblue is naar mijn mening een perfecte test maar niet de gevoeligste. Dus ik zou de hoop niet opgeven. Succes hoor!