Hallo, Willen jullie eens kijken? Ik wilde eigenlijk pas donderdag testen (mocht het dan nog nodig zijn), heb eigenlijk geen symptomen. Nu had ik via marktplaats van die goedkope ovutesten gekocht en afgelopen zondag gedacht och ik gooi er eentje tegenaan. Zo ook gister (zondag), nu werd de laatste positief. Dus vanochtend dacht ik laat ik een zwangerschapstest doen en er verscheen binnen 5 min. een 2e streep. Lijkt de streep dunner of is deze gewoon goed? Morgenvroeg gooi ik er nog een clearblue tegenaan. Hier een link van de foto: Alvast bedankt!
@Kat, jij bent hartstikke zwanger hoor!!!!!! Gefeliciteerd!! De kruidva testen zijn geod betrouwbaar en het streepje is duidelijk meid....geniet ervan!!
Kat...hartstikke zwanger!!! Gefeliciteerd met dit prille geluk. En als je nog een x wil testen adviseer ik de zw test van kruitvat (2 voor 5) xx
FF gauw spieken haha. Bedankt voor het meekijken. Ik heb idd. nog 1 van kruidvat (2 voor 5,-) liggen dus die gaat er ook nog wel tegenaan.
Hoi Kat, Gefeliciteerd meid, je bent ZWANGER!!!!!!!!!!! Ik had zaterdag ook zo'n test...en ma een CB digitale gedaan en die zei toen Zwanger 1-2 wkn. Meid geniet er lekker van en veel geluk. Liefs LIlly
Gefeliciteerd kat, hopelijk heb ik zo een kv test ook over een paar dagen .. Een heel licht lijntje, als jullie echt willen turen moeten jullie t maar laten weten, zet ik hier een foto neer.