Ik ken die testen dus ook niet maar vind het toch wel heel duidelijk hoor, denk niet dat dit om een indrooglijntje gaat
Aylin, ik denk ook dat die toch echt positief is!!! Zou misschien toch vragen of ze je bloed willen prikken... Nijntje, haha harstikke positief! Had ook zulke testen dit weekend en ook echt zwanger Gefeliciteerd!!!
Bij dokter geweest voor bloedtest en mag terugbellen vanavond voor het resultaat. Aangezien ik al een peutertje rondlopen heb ook cmv laten opmeten. Heel erg bedankt voor de felicitaties allemaal. Binnen enkele uurtjes weet ik het dan helemaal zeker of licht positief, echt positief is.... Merciekes!
Aylin ga er maar vanuit dat je een Ierse tweeling krijgt meid! Voor het geval je niet weet wat dat betekend: " The term Irish twins is used to describe two children born to the same mother within 12 months of each other." Ik hoop dat je het aankan meid! Heel veel succes. En natuurlijk GEFELICITEERD!
Ik zie een streepje kats! Spannend meid. Ik zie dat je nog 3 dagen voor je nod zit en nu al zo'n streepje hebt. Zit vast goed!
helemaaal goed!!! ik zie ook een streepje!!! precies hetzelfde had ik! (heb mijne erbij gedaan ) Gefeliciteerd!!
Hoi Kats, Ik zeg: GEFELICITEERD meid!!!! Super voor jullie. Zo'n test had ik afgelopen zaterdag ook en toen is ie daarna alleen maar duidelijker geworden. Veel geluk, liefs Lilly
3kats gefeliciteerd zou ik zeggen, maar toch maar nod afwachten omdat ervoor testen soms risico inhoud op vroegtijdig afbreken van zwangerschap. Nu zie ik zeker al een streepje!