@Kats, Knap meid wanneer je nog kunt wachten tot maandag!!! Ik zou morgenvroeg met ochtend urine nogmaals een test doen...succes met testen...laat je uitslag nog zien hier tzt?
ga morgen ook nog testen met ochtend urine....maandag is mijn officiele nod....kweet ook niet waarom ik wil dat het maandag is....als ie morgen positief is dan is het duidelijk
3 kats; en? al getest? Duimduim! Ik kan je alvast zeggen dat mijn bloedtest ook positief was en ik dus officieel 4-5 weken zwanger ben!
waaaah 3kats!!! zie het nu pas!!!!! ben benieuwd naar de test van vandaag maar de vorige zegt in ieder geval al proficiat!!! toch nog een september mama! en daarom had je er zo'n hard hoofd in joepie!!!!
Heej meiden, Wat denken jullie als jullie mijn test zien? Lees ook even mijn topic die ik vandaag heb aangemaakt op het forum zwanger worden. Rare cyclus, lang bloedverlies
haha! was erg druk vandaag, kon niet eerder komen zorry.... ik heb vanmorgen weer getest, zag weer een streepje alleen leek ie heel iets lichter....ga niet eerder dan maandag of dinsdag testen....hoop vurig dat ie donkerder wordt..... ik laat jullie het weten... lautje en nijntje gefeliciteerd hoor! xxxx
Lautje , ik zie ook een streepje !! Ik zou morgen nog een testen of streepje duidelijker is geworden want het zou idd een indrooglijntje kunnen zijn ........ Hopelijk snel een knaltest!!!
lieverds, foto plaatsen lukt niet maar....streep is donkerder en vanmiddag 13:50 naar de huisarts.... denk dat ik echt zwanger ben hihi! xxx
Dank jullie wel voor jullie reacties. Heb vandaag weer een testje gedaan alleen is die minder positief als de vorige test. Heb last van erg bloedverlies en buikpijn! Deze test heb ik vaker gedaan en toen was er totaal geen 2de lijntje te zien dus wat ik vermoed is dat het wondertje het niet gered heeft in mijn buik. Stiekem was ik dolgelukkig met mijn test van afgelopen zaterdag, eindelijk na bijna 5 jaar .... maar helaas