wat ongelooflijk K*T Lautje , ik herken het wel heb het in augustus ook gehad en het liep helaas niet goed af ...alsje heel erg veel pijn hebt moet je wel aan de bel trekken he ...veel sterkte meid !!!
Dat is erg waardeloos Lautje..tuurlijk ben je blij met een positieve test, je bent dus gewoon zwanger. Klaar! En nu dus bloedverlies en buikpijn...heel veel sterkte. Je wacht er al zo lang op!
Jeetje Lautje, wat spannend. Als het een MK is dan zou het lijntje lichter moeten worden, maar hij is juist donkerder! Laat je weten Liefs
je test is wel veel duidelijker geworden Lau ..wat verwarrend zeg ..........Ik zou denk ik vk of gyneacoloog bellen vooral als je zo'n pijn hebt .........................
De tweede streep is idd al veel donkerder. Ik weet eigenlijk niet of met een miskraam het streepje lichter wordt/blijft. Ik hoop echt dat het raak is! Toch maar even afwachten en hopenlijk stopt het bloeden.
Bij mij werd in aug het streepje lichter ....en had ik een vmk .....In maart heb ik een ma gehad , en toen werd streepje donkerder ...maar er zijn zeker ook verhalen waar het na bloedingen toch goed gaat ......................
Lieve meiden, Ik ga vanavond een digitale test halen bij het kruidvat en die ga ik morgen doen, even kijken wat die aangeeft over hoelang ik zwanger ben. En ik bel morgenvroeg ook gelijk de ha op om langs te komen. Toch blijf ik stiekem hoop houden dat het toch goed zit, dat moet gewoon! Ik mag dit wondertje niet verliezen .... niet na zoveel lange, zware jaren wachten op dit prachtig geluk. Morgenvroeg zal ik de test hier laten zien! Dank jullie wel voor jullie reactie's.
spannend Lau , goed dat je naar de ha gaat .......vooralomdat je zo'n pijn hebt ....... Ik hoop dat jullie de kerst van jullie leven krijgen !!! dikkekknuufffff
heel overduidelijk, daar hoef je niet over te twijfelen. bloedverlies zegt niet altijd wat. laat na je bloeding je hcg in je bloed controleren en eis een echo. duim, voor je!
He Lautje, bloedverlies hoeft niet altijd een mk te betekenen, ik heb deze zwangerschap ook bloed verloren en niets aan de hand. Het was zelfs zo erg, dat ik al een vraag had gesteld aan de vk wanneer je onderzoeken krijgt na 3 mk. Voorlopig niets aan de hand, want het kindje groeit mooi en het hartje klopt. EN bij een mk kan ook de streep donkerder worden, ik testte nadat het vruchtje 'eruit' was nog 4weken donkerder dan de test op NOD. Pas daarna werd het minder. Sterkte met afwachten, want op een echo kun je nu nog niet veel zien vrees ik. Had zelf 2x met 5 weken een echo en dan kun je misschien een vruchtzak zien.
@ Lautje, sommige vrouwen verliezen ook bloed tijdens de zwangerschap, net alsof ze ongesteld zijn... Mijn moeder heeft 9 maanden lang bloed verloren tijdens haar zwangerschap, ze kwam er ook met 6 maanden pas achter dat ze zwanger was van mij.... Het hoeft dus niks te betekenen, zeker aangezien je test donkerder wordt... Ik duim voor je meid!
@Lautje: hier nog een positief verhaal: een vriendin van mij was 2 jaar niet ongesteld geweest en omdat ze na een tijdje voor een kindje wilde gaan stond er op maandag een afspraak bij de gyn voor een of ander onderzoek waarbij ze niet ongi mocht zijn. Omdat ze 1 week daarvoor bloed verloor belde ze naar het ziekenhuis dat de afspraak verzet moest worden omdat ze eindelijk na 2 jaar ongi was geworden. De assistente vroeg haar of ze al een zw.test had gedaan. Nou nee dus, maar die moest ze dan nog maar even doen. Zo gezegd, zo gedaan en zwanger!!! De gehele zwangerschap heeft ze bloed verloren. Inmiddels is het kindje bijna 2 jaar en is ze sinds de bevalling nog steeds niet ongi geweest... (bijna de omgekeerde wereld dus ) Probeer een klein beetje moed te houden. Het moet gewoon goedgaan na zo lang gewacht te hebben! Knuf voor jou meis!
Lautje, hou nog even vol...ik vind dat je testen er positief uitzien. Misschien is het wel helemaal geen mk, maar wordt er gewoon flink geworsteld om een goed plekje te vinden binnen. De ene vrouw bloedt daar sneller dan de andere....toen ik 2 jaar geleden een uitstrijkje moest maken (voor het bevolkingsonderzoek) zei de dokter ook dat ik wel veel bloed verloor voor zoiets. Dus je weet het maar nooit! Ik duim voor je! Heb je die digitale al gedaan??