Duim duim voor Lautje! En mocht het toch misgelopen zijn. Misschien is dit een troost: een vriendin van me heeft 1.5 jaar geprobeerd zwanger te worden. Toen ze eindelijk zwanger werd is ze het vruchtje ook verloren, maar de eerste keer na het miskraam dat ze er voor gingen was het DIRECT prijs. Ondertussen al een mooie kleine jongen!
Ik wil ook even om jullie vakkundige streepjes beoordeling vragen Gekleurd zijn ze wel, maar waarom is het zo'n gekke streep? Zucht, zou dit wel echt positief zijn?
Dank je... Volgensmij ben ik gewoon miep-onzeker-ongeloof nu Hier nog een uitvergroting van de laatste. De kleur is duidelijk geen indrooglijntje, maar is dit vreemde streepje wel normaal?
lieverd, dat is geen raar streepje! je zit gewoon nog voor je nod en als je goed kijkt is hij even breed als de controle streep en hij heeft de juiste kleur!! je bent gewoon zwanger hoor!! van harte
Dank je! En sorry voor mijn gezeur, het zal de ongeloof wel zijn . Morgenvroeg digitale Clearblue doen. Jeetje wat spannend!!!
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties. Inmiddels heb ik er niet al te veel vertrouwen meer in dat het goed is en gaat komen met ons wondertje. Heb echt veel bloedverlies. Heb zojuist alleen weer een test gedaan ( kruidvat 2 v 5,- ) en die geeft ook een tweede streep aan. Ik heb ook de ha gebeld en kan om kwart voor 10 terecht. Zodra ik meer weet kom ik het jullie vertellen meiden, dank jullie wel voor het medeleven. Erg lief en fijn!
sterkte meid ,denk dat nu alleen een echo kan uitwijzen of het mis is gegaan of dat het toch nog goed is ..hopelijk heb je snel duidelijkheid !!
Lieve meiden, Kom zojuist terug van de ha. Hij kon helaas op dit moment niet veel voor me doen behalve dan mijn verhaal aanhoren. En hij heeft voor morgen een afspraak weten te maken voor een echo bij de gyn om 10.10 uur. Daar ben ik erg blij mee want ik word echt stapel gek zo in die onzekerheid. Morgen hoop ik meer te weten. Weer bedankt voor jullie reactie's!
blij te horen dat je zo snel een echo kan krijgen heel veel succes morgen laat je het ons weten als je meer weet gr.sita
heel veel succes meisje.. je bent in ieder geval duidelijk zwanger en ik hoop dat 't kleintje blijft zitten.. dikke knuf
Lautje !! Spannend meid ! Alleen denk ik niet dat je op de echo al veel kan zien! Met 4 weken is er vaak alleen een hele kleine vruchtzak te zien, en dat geeft geen garantie op een goede zwangerschap helaas! Ik ga wel heel hard duimen dat je toch zwanger bent en zeker ook blijft voor de komende 8 maanden!!
Lautje .sterkte morgen , hoop dat ze iets kunnen zien morgen , maar het zal nog ff onzeker zijn , want vroege echo's willen niet altijd wat zeggen ..maar ik ga heel hard voor je duimen !!!