Ja hij is ook te onduidelijk op de foto, krijg hem echt niet beter, vriend is werken dus die kan me niet helpen .. Dadelijk ff nieuwe batterijen halen voor in de camara.. Swirl: gefeliciteerd meid, geniet ervan!!
@ amigo: als jij wel 2 streepjes ziet dan ga ik je alvast voorzichtig feliciteren....het lijkt er in iedergeval wel op . Ik heb mijn banner maar ff weggehaald....wacht eerst ff de echo van volgende week af....dan weet ik meer
Ik moet nog 5 dagen haha.. Eerst maar eens zien of de testen beter worden.. Is er volgende week dan al iets te zien op de echo?
In iedergeval wel of het goed zit allemaal.....heb in het verleden bbz en een mola gehad ....dus wil wel ff weten of het dit keer netjes op zijn plaats zit en of het hartje klopt.
Murge! Ben net thuis van het werk en heb even nieuwe batterijen voor in mijn camara meegenomen.. Dit is de beste foto.. Nog steeds 5 dagen voor NOD met sensitest midstream met ochtendurine.. Heb net nog een dipstick van sensitest gedaan, maar die is niet echt duidelijk.. Morgenvroeg doe ik weer met ochtendurine een sensitest x-tra gevoelige test.. Bekijk bijlage 38931
dit is mijn test, vanochtend gedaan Kan het nog niet geloven, na meer dan een jaar dit was mijn rustmaand en hierna wilde ik naar de dokter. ik heb wel krampjes maar dat is normaal geloof ik, geen bloed en mijn test spat er geloof ik wel vanaf oooo ik ben zo blij
Amigo als ik mijn scherm iets kantel kan ik bij jou een heel licht streepje zien. Maar hij is te zien. Dus alvast gefeliciteerd!!
Dankjulliewel voor het kijken, we zijn echt zoo blij een mooier kerstcadeau konden we ons niet wensen
nou meiden vandaag met cb getest, en geloof dat we echt blij mogen zijn, ik snap het nog steeds niet zo vroeg zo positief testen.