je kan een foto in je eigen album uploaden of je kan een foto plaatsen die je ergens online zet. En dan op de foto gaan staan met linkermuis klikken en dan op eigenschappen. Daarna de lokatie van www tot aan .jpg kopieren en plakken tussen . Succes!
hee Pooh, Zoals je ziet krijg ik het nog niet voor elkaar! Hij staat ook wel in mijn album. Wie wil er eens kijken of de streep duidelijk genoeg is? liefs
@ Mary Jane die zijn duidelijk hoor! Nogmaals gefeliciteerd! Nee bij de fotos uit je album gaat het niet dat je ze ook in het topic laat zien. Dan moet je je foto ergens anders online hebben staan!
beste Pooh, Bedankt voor het kijken en de felicitaties! Dan moet ik het nu zelf toch ook maar gaan geloven! Joehoe! Voel jij wel iets anders dan anders trouwens? liefs
@ Mary Jane geniet er maar lekker van! Ik had wel een heleboel dingetjes, maar niet echt bijzonderwaarvan ik zeker wist dat ik zwanger was. Vooral het overtijd zijn liet me twijfelen! Ik heb ze hier beschreven! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... &start=510
Duidelijk hoor meid, lijkt op de mijne (kijk maar in mijn album). Gefeliciteerd! Kom je ook gezellig bij de maartmama's? (bevallinglijstforum). liefs Nikkie
hee Pooh, Ik kan het me heel goed voorstellen dat je het niet kon laten. Ik ga zeker ook nog een x testen. Gefeliciteerd! liefs
ik dnek dat het dit maar raak is maar ik ga nog niet morgen testen , pas vrijdag ofzo als mijn er nog niet doorgekomen zijn!