Heb voor de fun ff een clear blue digi test gehaald Zie fotoalbum ........ Wist het natuurlijk al ...maar wel leuk. 3+ dus iets langer de 3 weken geleden mijn bevruchting gehad .Betekend meer de 5 weken zwanger volgens huisarts .
dames er staat duidelijk dat ze een indicator al heeft geprobeerd. ik denk dat het komt omdat je gene ochtend urine hebt gebruikt. je bent gewoon hartsike zwanger
@swirl, kon het niet geloven nee, na een aantal mk's moest ik het eerst zeker weten, en zelfs nu geloof ik het nog niet niet!
Ja , ik heb dus precies het zelfde ....heb er nu 3 gedaan ! .Maar ga het toch wel hierbij houden hoor. Donderdag krijg ik gelukkig de echo ...Hoop dat dat een beetje onzekerheid weg haalt.
Heb even gekeken ....maar sorry, zie helaas niks. Misschien ligt het aan mij . En anders over een paar dagen nog eens testen...misschien is ie dan duidelijker .
@sedese, die komt uit een cb toch? dan mag je er niet naar kijken. sorry! @swirl, wat ik met testen had heb ik ook et echo's het er al heeeel veeeel gehad! maar een kloppend hartje doet je veel goed!
hi swirl dank voor je reactie, hij is idd moeilijk te fotograferen. was ook een 'ineens' idee om er een te halen..(voel me 'anders' ) bij mijn zoontje testte is pas 4 dgn na nod positief ik wacht wel even af!
nee, helaas... ik zie wel wat schaduwen, maar geen streep... en mag je zo'n test wel uitelkaar halen en aflezen als bv een kruidvattest?
ja sedese ik zie wel een streep maar het was wel van een digitale test toch? dan mag je er echt nooit na kijken.
Het lijkt erop dat ik heel lichtjes iets zie...maar zou voor de zekerheid morgen een kruidvat test halen ...dan weet je het bijna zeker