nou ik liet de test vallen en toen brak er een klein puntje af. kreeg hem er niet meer op geklikt bedankt voor je reactie, ik wacht nog even af!
Ik kom even pronken.. Durf het nu langzaam te gaan geloven.. Bekijk bijlage 39587 Voor iedereen die nog in spanning zit, heel veel succes!! En de meiden die posi hebben getest: GEFELICITEERD!!!
nee, geen digitale test een normale super de boer eigen merk.. kon mezelf niet meer inhouden haha heb zo'n raar gevoel, net als bij mijn zoontje haal morgen wel even een cb
beetje moeilijk te bevatten.. hebben er bjjna 3 jr over gedaan om zwanger te raken van mijn zoon na de bevalling niet meer met pil begonnen (zoontje is nu 8 mnd) en dan nu misschien wel raak! jij gefeliciteerd trouwens!
nou sedese ik denk dan dat je zwanger bent, lijkt me niet dat dat hcg nog van je zoontje is. wil je het wel zo snel? of ben je een beetje overdonderd? wel leuk zo dicht op elkaar toch!
Hoi Sedese... Ik zie een licht streepje meid, ik zeg een voorzichtige proficiat. In de planning dat jullie kindjes dicht op elkaar zitten? Gezellig voor hun. Groetjes en ik duim dat de streep nog duidelijker mag worden, liefs Lilly
amigo meid gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en sedese ik zie ook een streep!! woehhh ik ga over 4dagen testen! zou heel bijzonder zijn als die van mij positief is.
bedankt voor jullie reacties! Wondertje is zeeeeeer welkom! durf nog niet echt super blij te zijn, wacht morgen en overmorgen de testen even af ik laat het jullie in ieder geval nog even weten!
Wil even mijn verhaal kwijt Ik heet Corry en kom uit Eindhoven Ik heb al een dochtertje van 11 maanden en heb nooit voorbehoedsmiddelen meer gebruikt. het was alweer bijna 6 weken terug dat ik ongi werd dus vanavond even een test gedaan en deze was licht positief. huh? Een uur later wederom een test gedaan en deze was negatief. Ik gebruik voor tussen de benen sinds kort daktarin en opgezocht op internet, maar daarblijken geen hormoonstoffen ofzo in te zitten ( waarschijnlijk ) Nog leuker: We hebben wel een paar keer geklust, maar ik heb geen sperma binnen gekregen. Bij de eerste duurde het een jaar voor ik zwanger was en nu zou het van voorvocht zijn... beetje vreemd. Ik weet het nu niet zo goed. Morgenochtend maar nog eens testen... ofzo...